استقبال مدیریت شهری از جابه‌جایی فرودگاه مشهد

  • ۵ سال قبل
  • 0

«مدیریت شهری مشهد و کمیسیون ماده ۵ می توانند در خصوص ظرفیت هایی که اراضی فعلی فرودگاه دارد، کمک کنند با تعریف کاربری های مناسب بتوان بخشی از هزینه ها را از این محل تأمین کرد.» این را رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای شهر مشهد گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر، احمد نوروزی درباره جابه جایی فرودگاه بین المللی مشهد و ایستگاه راه آهن اظهارکرد: جابه جایی فرودگاه کاری سخت ولی ممکن است. این جابه جایی به دلیل آلودگی هوا و آلودگی صوتی یکی از نیازها و ضرورت های مشهد محسوب می شود.
وی با تأکید بر لزوم جابه جایی فرودگاه، آن را نیازمند عزمی ملی از سوی مجموعه های مختلف اعم از مدیران شهری، استانی و کشوری دانست و گفت: در صورتی که جابه جایی در قالب یک برنامه و طرح مشخص باشد، می توان به آن خوش بین بود.
این عــــضو شورای شهر مشهد درباره صحبت هایی نیز که برای جابه جایی ایستگاه راه آهن مطرح شده است خاطرنشان کرد: این جابه جایی از جابه جایی فرودگاه ساده تر است و در دنیا نمونه های فراوانی از این قبیل اقدامات داریم. نوروزی همچنین افزود: راه آهن مشهد موجب ازهم گسیختگی بین ٢ بخش از شهر مشهد و مانع اتصال مناسب این مناطق شده است زیرا مقدار زیادی از راه آهن از درون شهر عبور می کند.

منبع: شهرارا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *