• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • امضای تفاهم نامه بیمه عمر و آتیه کارکنان و بازنشستگان شهرداری مشهد

امضای تفاهم نامه بیمه عمر و آتیه کارکنان و بازنشستگان شهرداری مشهد

  • ۵ سال قبل
  • 0

همزمان با روز کارگر، تفاهم نامه بیمه عمر و آتیه (تاک) کارکنان و بازنشستگان شهرداری، از سوی شهردار مشهد امضا شد.

سیدکمال شاهچراغی، مدیرکل پشتیبانی و رفاه شهرداری مشهد در مراسم امضای تفاهم نامه بیمه عمر و آتیه کارکنان و بازنشستگان شهرداری که با حضور محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، مدیرعامل بیمه دانا و تعدادی از کارکنان و کارگران شهرداری برگزار شد، گفت: با حمایت شهردار و اعضای شورای شهر و در راستای رفع نگرانی کارکنان برای اولین بار در کشور تفاهم نامه بیمه عمر و آتیه همکارانمان در شهرداری مشهد امضا شد.

وی با بیان اینکه بیمه جدید شرایط مناسبتری را نسبت به بیمه عمر کنونی که هنگام فوت یکی از همکاران مبلغ ثابتی به خانواده پرداخت می شد و مزیتی دیگری نداشت، دارد، اظهار کرد: در طرح بیمه عمر و آتیه تنها به فوت افراد فکر نشده و در صورتی که بیمه شده تا پایان زمانی که در قرارداد در نظر گرفته شده در قید حیات باشد نیز می تواند از مزایای آن بهره مند شود.

شاهچراغی تصریح کرد: با دستور شهردار مشهد ۸۵ درصد حق بیمه را در این طرح شهرداری و ۱۵ درصد آن را کارکنان می پردازند و بازنشستگان شهرداری نیز با پرداخت سالانه ۶۲ هزار تومان تحت پوشش این بیمه قرار خواهند گرفت که در صورت فوت ۲۰ میلیون تومان به خانواده آنها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل پشتیبانی و رفاه شهرداری مشهد با تقدیر از حمایت های شهردار، شورای شهر و معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری ادامه داد: تکریم همکارانمان در شهرداری مشهد جهت ارائه خدمت بهتر و بیشتر به شهروندان و رضایت آنها انجام می شود و هرگاه دراین زمینه به شهردار مراجعه شده با آن موافقت و شورای شهر نیز از این طرح ها حمایت کرده اند که جای تقدیر دارد.

در ادامه این مراسم “کاردگر” مدیرعامل بیمه دانا نیز با تقدیر از اقدام شهرداری مشهد به عنوان اولین شهرداری که اقدام به بیمه عمر و آتیه کارکنان خود در کشور کرده است، گفت: بیمه عمر و آتیه مزایای زیادی دارد و یکی از شاخصه های کشورهای توسعه یافته است.

وی افزود: ورود شهرداری مشهد به این موضوع نشان دهنده توسعه یافتگی و درک بالای مدیریت شهری مشهداست.

گفتنی است در ادامه این مراسم تفاهم نامه اجرایی شدن بیمه عمر و آتیه کارکنان شهرداری مشهد توسط شهردار و مدیرعامل بیمه دانا امضا و به تعدادی از کارکنان شهرداری حاضر در مراسم به نمایندگی از کارکنان بخش های مختلف شهرداری مشهد بیمه نامه عمر و آتیه دانا اهدا شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *