بهره‌برداری از زیرگذر «خلیج‌فارس» تا نیمه مرداد

  • ۳ سال قبل
  • 0

شهردار مشهد گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس را در ۳گام تفکیک کرده‌ایم؛ گام اول زیرگذر، گام دوم سطح صفر و میدان و گام سوم روگذر و سطح مثبت‌یک؛ همچنین برای رهایی از ترافیک فعلی تا نیمه مرداد زیرگذر به بهره‌برداری می‌رسد.
محمدرضا کلائی ‌درباره این تقاطع غیرهمسطح ‌نوشت: ساخت تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس در تکمیل حلقه‌های ارتباطی و مفصل تقاطع چهارسطحی آزادگان و البته کمک به توسعه زیرساخت‌های شمال‌غرب و غرب مشهد، باتوجه‌به سرعت پیشرفت اسکان شهروندان در این منطقه، امری ضروری بود.
وی افزود: در ۸ماه گذشته تلاش شد این پروژه با سرعت حداکثری اجرا شود و بتوانیم هم از بار ترافیک بزرگراه آیت‌ا… هاشمی‌رفسنجانی کم کنیم و هم برای ساکنان مناطق الهیه و مجیدیه یک‌راه دسترسی جدید و روان ایجاد کنیم.
کلائی ادامه داد: بعضی از همشهریان در کامنت‌ها پیگیر زمان بهره‌برداری بودند که احتمالا دلیل اصلی آن ترافیک مسیر تقاطع چهارسطحی آزادگان تا تقاطع خلیج‌فارس است، زیرا خود من نیز چندین‌بار در ترافیک این مسیر به‌ویژه در شب معطل مانده‌ام که برای این گرفتاری از اهالی منطقه و همشهریان عذرخواهی می‌کنم.
شهردار مشهد افزود: تا مهر گام دوم که میدان است، به بهره‌برداری می‌رسد؛ در برنامه‌ریزی‌ها، گام سوم در کوتاه‌مدت پیش‌بینی‌ نشده است، اما زیرساخت و پایه‌های آن ساخته می‌شود و پل روگذر در آینده و براساس نیازهای ترافیکی آینده ساخته خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *