• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • تعیین کرایه ثابت برای تاکسی ها در مبادی ورودی و ۳۲ خط تاکسیرانی مشهد

تعیین کرایه ثابت برای تاکسی ها در مبادی ورودی و ۳۲ خط تاکسیرانی مشهد

  • ۳ سال قبل
  • 0

احمد محبی در حاشیه پاسخگویی به تماس های مردمی ۱۳۷ در طرح نهضت پاسخگویی اظهار کرد: برای بالا بردن اعتماد بین تاکسیرانان و مسافران که شامل زائران و مجاوران می شوند اقدام به مشخص کردن کرایه ثابت برای تاکسی ها در مبادی ورودی از جمله راه آهن، فرودگاه، پایانه مسافربری و چهار خط اطراف حرم مطهر و همچنین ۳۲ خط تاکسیرانی سطح شهر کرده که این مبالغ در تابلوهای ابتدای خطوط و داخل تاکسی ها نصب شده است.
وی افزود: همچنین به دنبال روش های نرم افزاری و نصب مانیتور در داخل تاکسی های سطح شهر برای افزایش نظارت بر تاکسیرانان، نظرسنجی از شهروندان، سهولت پرداخت کرایه با کیو آر کد و … هستیم که مقدمات کار در حال انجام است.
محبی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی های به عمل آمده، رضایتمندی شهروندان از ناوگان تاکسیرانی افزایش یافته است، ادامه داد: در حال حاضر متوسط عمر ناوگان تاکسیرانی شهر مشهد حدود ۴ تا ۴ و نیم سال است که این مسئله نگران کننده بوده و باید بتوانیم در سال جاری نوسازی بیشتری انجام دهیم.
وی گفت: با توجه به افزایش قیمت خودرو از یک سو و ابطال مصوبه تعیین عمر ۱۰ سال برای اسقاط تاکسی های سدان، نوسازی تاکسی ها با چالش مواجه شده است با این حال، شهرداری مشهد تنها شهری در کشور است که وام ۷۰ میلیون تومانی قرض الحسنه برای نوسازی ناوگان به تاکسیرانان پرداخت می کند.
نوسازی ۵۶۰ تاکسی با دریافت وام ۷۰ میلیون تومانی از شهرداری
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: تا کنون بیش از یک هزار تاکسیران برای دریافت این وام ثبت نام کرده اند که بیش از ۷۰۰ نفر در بانک تشکیل پرونده داده و ۵۶۰ تاکسی تا کنون نوسازی شده اند.
احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد نیز در حاشیه این جلسه نهضت پاسخگویی، گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۴۳۲ درخواست مردمی در حوزه تاکسیرانی در مرکز ۱۳۷ به ثبت رسیده است که خوشبختانه ۹۳ درصد این درخواست ها و شکایت های مردمی، انجام شده و مشکلات شهروندان در این حوزه حل شده است.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *