اتوبوس فاقد سیستم سرمایشی

  • ۵ سال قبل
  • 0

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد گفت: متاسفانه بعضی از شرکت‌های ما برای به‌روزنگه‌داشتن سیستم سرمایشی اتوبوس‌ها با مشکل گاز کولر مواجه هستند.

سیدمهدی‌حسینی‌پویا در خصوص سیستم سرمایشی خطوط اتوبوس‌رانی، اظهار کرد: حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان ما فاقد سیستم سرمایشی هستند که با بازسازی اتوبوس‌ها، آن‌ها را جایگزین می‌کنیم. این اتوبوس‌ها بعد از بازسازی به مرور وارد خطوط اتوبوس‌رانی خواهند شد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی از شرکت‌های ما برای به‌روزنگه‌داشتن سیستم سرمایشی اتوبوس‌ها با مشکل گاز کولر مواجه هستند.

 

مدیرعامل اتوبوس‌رانی مشهد با بیان اینکه «جلسه با شرکت‌ها برگزار کرده‌ایم» عنوان کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد که شرکت‌ها در اسرع وقت سیستم سرمایشی خود را راه‌اندازی کنند. بعضی از اتوبوس‌های ناوگان اتوبوس‌رانی از زمانی که خریداری شده‌اند، فاقد سیستم سرمایشی بودند.

 

حسینی‌پویا یادآور شد: ما در حال بازسازی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس هستیم. توانستیم برای تعدادی از آن‌ها کولر تهیه کنیم. امیدواریم بتوانیم برای مابقی این اتوبوس‌ها نیز کولر تهیه کنیم. امیدواریم هرچه سریع‌تر این بازسازی انجام شود و این اتوبوس‌ها در ناوگان اتوبوس‌رانی ما قرار گیرند.

 

مدیرعامل اتوبوس‌رانی مشهد خاطرنشان کرد: این ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در توقف‌گاه ما در حال بازسازی هستند. این اتوبوس‌ها از نظر شکل، رنگ و نوع متفاوت از دیگر ناوگان اتوبوس‌رانی هستند. این اتوبوس‌ها دارای سرویس سرمایشی خواهند بود.

 

حسینی‌پویا بیان کرد: به همه شرکت‌ها برای سیستم سرمایشی ناوگان نامه زده شده است.  کلیه رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی، ون و… موظفند سرویس سرمایشی  را در طول روز برای رفاه حال شهروندان روشن کنند. ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در حال بازسازی را، کم‌کم جایگزین ماشین‌های قدیمی و فاقد سیستم سرمایشی ناوگان خواهیم کرد.

 

وی افزود: اگر رانندگان اتوبوس‌رانی سیستم سرمایشی اتوبوس یا ون را روشن نکردند، شهروندان به ما گزارش داده و ما آن را پیگیری خواهیم کرد. شهروندان می‌توانند با شماره ۱۳۷ و ۱۸۸۸  و یا روابط‌عمومی سازمان اتوبوس‌رانی، شکایات خود را به ما اعلام کنند.

 

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد با اشاره به اینکه  «رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی موظفند سرویس سرمایشی خود را در طول روز روشن کنند» گفت: ما پیگیری و نظارت خود را بر روی ناوگان اتوبوس‌رانی بیشتر می‌کنیم. با توجه به شروع گرما باید این کار صورت گیرد.

منبع: ايسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *