• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • صدور مجوز راه اندازی قطار و تله سیژ در بوستان کوهسنگی مشهد

صدور مجوز راه اندازی قطار و تله سیژ در بوستان کوهسنگی مشهد

  • ۵ سال قبل
  • 0

مجوز قرارداد سرمایه گذاری احداث، تجهیز، راه اندازی و بهره برداری از پروژه قطار و تله سیژ بوستان کوهسنگی به روش B.O.S.T به ارزش ۴۴۰ میلیارد ریال به تصویب شورای شهر رسید.
در شصت و سومین از جلسه علنی شورای شهر ابتدا لایحه دریافت مجوز انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث، تجهیز، راه اندازی و بهره برداری از پروژه قطار و تله سیژ بوستان کوهسنگی به روش B.O.S.T در دستور کار قرار گرفت و پس از تصویب به شهرداری مشهد اجازه داده شد نسبت به انعقاد قرارداد در این خصوص با سرمایه‌گذاری ثابت به مبلغ معادل ۴۴۱،۲۶۹،۰۰۰،۰۰۰ ریال اقدام نماید.
*تصویب تعرفه بهای خدمات سروریس مدارس در سال تحصیلی ۹۹-۹۸
‌تصویب تعرفه بهای خدمات سروریس مدارس در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ یکی دیگر از دستورهای شصت و سومین جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد بود که در اجرای ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه ‌حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس ابلاغی وزارت کشور، تعرفه بهای خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸ به صورت ماهیانه و به ازای هر نفر با افزایش ۱۹ درصدی تعیین و به تصویب شورای شهر رسید.
*مجوز ایجاد خط اعتباری و تسهیلات وام بلندمدت
در ادامه این جلسه لایحه ایجاد خط اعتباری و دریافت تسهیلات بلند مدت در دستور کار قرار گرفت و پس از تصویب شورای شهر به شهرداری مشهد اجازه داده شد، به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز برای پروژه‌های تملک – دارایی- سرمایه‌ای، با اولویت پروژه‌های خطوط قطارشهری، نسبت به ایجاد خط اعتباری یا تسهیلات وام بلندمدت تا مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال، از طریق بانک‌های مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام کند.
*تصویب بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض شرکت های حمل و نقل جاده‌ای مسافر
در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد، لایحه بخشودگی جرایم دیرکرد و اعطای پاداش تعجیل در پرداخت عوارض شرکت های حمل و نقل جاده‌ای مسافر در دستور کار قرار گرفت که پس از تصویب به شهرداری مشهد اجازه داده شد، در راستای حمایت از بخش خصوصی و تشویق و ترغیب آن‌ها به پرداخت به‌ موقع مطالبات شهرداری ناشی از اخذ عوارض از مسافران نسبت به بخشودگی جرائم دیرکرد و اعطای پاداش تعجیل در پرداخت عوارض حمل و نقل برون‌شهری مسافر به شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای مسافر، اقدام کند.
*معرفی عامل ذیحساب اول معاونت اقتصادی
همچنین لایحه معرفی عامل ذیحساب اول معاونت اقتصادی یکی دیگر از دستورات جلسه علنی بود که به تصویب شورای شهر مشهد رسید.
*تقدیر از سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو(پدیده)
همچنین در شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد از مالک، سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال شهر گخودرو نیز تقدیر شد.
یحیی گل محمدی، سرمربی شهرخودرو با بیان اینکه حمایت‌های مدیریت شهری از تیم‌پدیده نقطه عطفی برای پیروزی‌های این تیم شد، اظهار کرد: در هیچ‌ شهری این گونه حمایت مسئولان از ورزش را ندیده‌ام و نخواهم دید‌.
حمیداوی، مالک تیم پدیده شهرخودرو نیز گفت: قدردان زحمات شهردار و شورای شهر مشهد هستیم زیرا اگر همراهی شهردار و شورای شهر مشهد نبود ما شاهد موفقیت تیم پدیده شهر خودرو نبودیم.
وی ادامه داد: شورای شهر، شهرداری، هیات فوتبال و موسسه شهرآرا همیشه در کنار ما بودند و حمایت را از تیم فوتبال پدیده خود کامل کردند که بابت این حمایت ها تشکر می کنیم.

منبع:  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *