پنج وعده غذا سرو میشود، اما فقط برای مسافران

  • ۵ سال قبل
  • 0

محمد قانعی رییس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی گفت: همه هتل ها درایام ماه مبارک رمضان موظفند ۵ وعده پذیرایی و ارائه خدمات را برای همه مسافران داشته باشند.

ماه مبارک رمضان برای هرکدام از ما خاطره و شکل خاصی دارد. یکی از ربنای استاد شجریان می‌گوید و دیگری از لحظات ملکوتی افطار و سحر، آن‌سوتر یکی در وصف خوراکی‌های خوشمزه ماه رمضان ساعت‌ها سخن میسرایدو یکی از سلامت روزه‌داران و آداب روزه‌داری و سفر در ماه رمضان …بااینکه رمضان با روزه‌داری مشهور است اما برخی هستند که به دلایل مختلف مجبورند که در این ماه سفر کنند و در هتل یا مسافر خانه ای سکونت داشته باشند ولی از آن جایی که روزه بر مسافر واجب نیست خیلی ها را با مشکلات زیادی مواجه می کند.

 

در همین خصوص محمد قانعی رییس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی در گفتگو با قدس آنلاین و در توضیح وضعیت سرویس دهی به مسافران در ایام ماه مبارک رضمان ها در هتل های مشهد گفت: از آن جایی که هتل محلی برای اسکان مسافران است و بالطبع روزه داری بر مسافر واجب نیست البته هستند کسانی هم که در سفر از برکات روزه داری در این ماه بهره می برند ، دقیقا به همین دلیل و از قدیم الایام پذیرایی از مسافران در هتل و در این ایام مختص مهمانان و زائران حاضر در هتل بوده و هست و از پذیرایی برای سایر افراد خارج از هتل منع و معذور می باشند.

 

وی افزود: ما در همه هتل ها ۵ وعده پذیرایی و ارائه خدمات را برای همه مسافران داریم که این ۵ وعده شامل صبحانه، نهار، شام، افطار و سحری است که البته این پذیرایی ها به شکلی خواهد بود  که جنبه تظاهر نداشته باشد تا احترام این ماه مبارک و روزه داران آن حفظ شود.

منبع:قدس آنلاين

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *