برگزاری نشست هم‌اندیشی باصاحبان صنایع خراسان رضوی با حضور معاون وزیر صنعت

  • ۲ سال قبل
  • 0

معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت در نشست هم‌اندیشی باصاحبان صنایع ، تشکلهای تولیدی و صادراتی، بهبود وضعیت تولید داخلی را سرفصل برنامه های وزارت صمت اعلام‌کرد و گفت : به بخش خصوصی هم اعتماد و هم باور داریم و بدون همراهی و تصمیم گیری با یگدیگر ، راهی برای عبور از شرایط جدید نداریم .

به گزارش خبرنگارما ؛ “سید مهدی نیازی” در نخستین برنامه سفر به خراسان رضوی ضمن شنیدن دغدغه ها و پیشنهادات تشکل های بخش خصوصی در قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای اقتصادی افزود : حمایت از تولید داخل و رفع موانع اقتصادی مهمترین اولویتهای وزارت صمت است و در بخشنامه های صادر شده اگر گرهی باشد حتما باز می کنیم .

وی تصریح کرد: بپذیریم که شرایط امروز ما شرایط خاصی است و در این شرایط بنا داریم جلسات ویژه ای را برای رفع مشکلات بخش غیر دولتی اقتصاد را اختصاص دهیم .

نیازی افزایش ظرفیت تولید در بسیاری ازرشته های صنعتی را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: برنامه هایی را برای حل مشکلات مربوط به حوزه بازار و تولید ، تامین و حفظ واحدهای موجود و نیز حفظ تولید و اشتغال پیش بینی کردیم تا کالاهای مورد نیاز عموم مردم تولید و تامین شود .

وی در ادامه از جمع بندی نظرات و مشکلات بخش خصوصی حاضر در جلسه، در قالب گزارش جامع و تقدیم به وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: تامین مواد اولیه و نحوه ورود و خروج آن و نیز نوسازی ماشین آلات صنعتی و معدنی جهت پشتیبانی و حمایت از تولید دانش بنیان پیشنهادات امروز بود و حتما طی روزهای آینده با اطلاع از آمار مربوط به حوزه صنایع ، صادرات و واردات و … در این زمینه تصمیم گیری خواهیم کرد .

گفتنی است در جلسه امروز تشکلهای بخش خصوصی با معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت، پیشنهاداتی در جهت برون رفت از مشکلات فعلی صنایع ارائه کردند که بیشترین موارد به برداشتن موانع صادرات و واردات ، مشکل بورس ، مطالبات آموزش ، رفع و حل مشکلات بخشنامه های متضاد و مخل امر تولید وصادرات اشاره داشت.

خبرنگار: نوید پاپلی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه