• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار مهم
  • >
  • بهره برداری از بوستان خطی زندگی و بهسازی و آسفالت معبر حدفاصل شهرک شهید باهنر و شهیدرجایی

بهره برداری از بوستان خطی زندگی و بهسازی و آسفالت معبر حدفاصل شهرک شهید باهنر و شهیدرجایی

  • ۵ سال قبل
  • 0

طی مراسمی بوستان خطی زندگی و بهسازی و آسفالت معبرجنوبی حدفاصل شهرک شهید باهنر تا شهرک شهید رجایی با هزینه ای بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حجت الله حیدری، شهردار منطقه ۶ مشهد در این مراسم که عصر امروز با حضور شهردار و اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد، گفت: بوستان خطی زندگی به طول ۱۸۰۰۰مترمربع به همراه معبرجنوبی حدفاصل شهرک شهید باهنر تا شهرک شهید رجایی به طول ۱۸۰۰ متر با ۷۰۰۰ تن آسفالت روکش شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ها بیش از ۴۷ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: در کنار زیرسازی و روکش آسفالت، ۲۲ هزارمترمربع فضای سبز به همراه ۲۳۰۰ متر کانال جمع آوری آبهای سطحی اجرا شده است.

وی ادامه داد: در مجموع تلاش مان این است که پروژه های عمرانی با سرعت بیشتر اجرا شود زیرا سرعت در کار باعث کاهش هزینه ها خواهد شد که سرعت در اجرای همین پروژه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صرفه جویی به دنبال داشته است.

حیدری با اشاره به اینکه تاکید شهردار و شورای شهر مشهد اجرای پروژه های عمرانی در مناطق کم برخوردار است، گفت: پروژه دیگری که در منطقه ۶ در حال اجرا است، بهسازی مسیر بسک آبادی تا طرق است که امیدورایم خرداد ماه به بهره برداری برسد.

*مدیریت شهری و شورای شهر توجه ویژه ای به مناطق کم برخوردار دارند

در ادامه این مراسم مجتبی بهاروند، عضو کمیسیون عمران شورای شهر نیز با تقدیر از شهرداری مشهد در اجرای این پروژه اظهار کرد: خوشبختانه مدیریت شهری و شورای شهر توجه و اهتمام ویژه ای به مناطق کم برخوردار دارند.

وی افزود: طی دو دهه ای که به دلیل فعالیت های اقتصادی به گمرک سرخس رفت و آمد داشتم شرایط این ورودی را در شان مشهد نمی دانستم که خوشبختانه اکنون بهسازی شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که پس از انتخاب شدن و قبل از آغاز بکار شورای پنجم شهروندان درخواست رسیدگی به آن را داشتند مسیر بسک آبادی تا طرق بود که خوشحال هستیم این مسیر نیز تا خرداد آماده بهره برداری خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *