ادامه بارش باران، رعد و برق و وزش باد

  • ۵ سال قبل
  • 0

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط باران از جمله شهرستان مشهد ادامه بارش باران با شدت کمتردر برخی نقاط همراه رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی کرده است.

براساس اطلاعات اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طی امروز تا صبح فردا در غالب نقاط استان کماکان بارندگی خواهیم داشت که انتظار می‌رود بیشترین حجم بارش‌ها در نواحی شرقی استان رخ دهد.

از صبح فردا تا ظهر روز چهارشنبه در سطح استان بارندگی کاهش یافته و بارش‌ها بسیار خفیف و پراکنده و بیشتر در نواحی کوهستانی رخ خواهد داد اما در ساعات بعدازظهر روز چهارشنبه به بعد ابتدا در بخش‌های شمالی و شمال غربی استان و سپس در روزهای پنجشنبه و جمعه در اکثر نقاط استان به شکل رگبار و رعد و برق بارندگی خواهیم داشت که در نواحی مستعد بارش‌ها احتمالا به شکل تگرگ نیز خواهد بود.

ضمن اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه سرعت وزش باد در سطح استان گاهی شدید و در بخش‌هایی از استان با گرد و خاک همراه خواهد بود. این در حالی است که از فردا تا روز پنجشنبه دمای هوا در غالب نقاط استان روند افزایشی خواهد داشت.

همچنین آسمان امروز دوشنبه شهرستان مشهد، ابری در بیشتر ساعات همراه با بارش باران و در برخی نقاط مه آلود گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است دمای هوای امروز مشهد در خنک‌ترین زمان ۹ درجه سانتیگراد که در گرمترین زمان به ۱۲ درجه سانتیگراد افزایش پیدا خواهد کرد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *