۲۲ عملیات رفع آب افتادگی توسط آتش نشانی مشهد انجام شد

  • ۵ سال قبل
  • 0

????????????????????????????????????

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ۲۲ مورد عملیات رفع آب افتادگی منازل، معابر و مدارس توسط آتش نشانان طی دیروز تا صبح امروز انجام شد.

امیر عزیزی افزود: چهار مورد از این تعداد مربوط به آب افتادگی داخل منازل در مناطق هنرستان، هفت تیر، مهدی آباد و بلوار ثامن الائمه (ع) بود.

وی اضافه کرد: هشت مورد نیز آب‌ افتادگی داخل معابر در خیابانهای کشمیری، زیرپل مجلسی، جاده حسن‌آباد وکیلی، چهارراه مصلی، رسالت، پورسینا، بلوار حر و خیابان گاز بود که برطرف شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: چهار مورد عملیات رفع آب‌افتادگی داخل کارگاهها در محدوده های شهرک صنعتی توس، خلج، همت‌آباد و خیابان طالقانی و دو مورد رفع آب‌افتادگی داخل مدرسه در خیابانهای چراغچی و بهجت از دیگر عملیاتهای انجام شده نیروهای این سازمان بود.

عزیزی افزود: دو مورد سقوط درخت روی دیوار منزل و خودرو در خیابانهای عبادی و ابومسلم، دو مورد گیرکردن خودرو داخل آب در مسیر دهرود و جاده شترک و یک مورد بازدید منزل دارای خطر از دیگر عملیاتهای شب گذشته آتش نشانی مشهد بود.

وی تاکید کرد: تا پایان بارشها پنج هزار آتش نشان این سازمان در ۵۰ ایستگاه شهر مشهد در حالت آماده باش هستند.

بارش شدید باران طی دیروز و امروز در خراسان رضوی و مشهد افزایش یافته است و منجر به بروز روان آب، آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در مناطقی از استان و جاری شدن سیل در شهرستانهای کلات، درگز و سرخس در شمال خراسان رضوی شده است.

منبع: ایرنا- خراسان رضوی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *