مقتدرانه، جسورانه و مجاهدانه گره‌های شهرستان‌ها را باز کنید

  • ۲ سال قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی ضمن منع فرمانداران شهرستان‌های استان از مدیریت منفعلانه، صراحتا خطاب به آنان تاکید کرد: مقتدرانه، مسئولانه، جسورانه و مجاهدانه گره‌های شهرستان ها را باز کنید.

 یعقوبعلی نظری در نخستین نشست مشترک با فرمانداران استان اظهار کرد: مشکلات موجود در بخش‌های مختلف، نباید دلیلی برای عدم موفقیت مدیران استان باشد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای کار نکردن همیشه بهانه وجود دارد، خاطرنشان کرد: کار جهادی در شرایط غیر عادی معنا پیدا می‌کند.
وی ضمن اشاره به برخی از دستگاه‌ها که در زمینه راه‌اندازی کار مردم ضعیف عمل می‌کنند، بیان کرد: این دستگاه‌ها در جبهه مقابل مردم قرار دارند و باید بشدت با آن‌ها برخورد شود.
نظری ضمن تاکید بر اینکه فرمانداران نباید منفعلانه عمل کرده و وظایف مدیریتی خودشان را به استان منتقل کنند، تصریح کرد: مقتدرانه، مسئولانه، جسورانه و مجاهدانه گره‌های شهرستان‌ها را باز کنید.
استاندار خراسان رضوی وجود نگاه تحولی به مولفه‌های مدیریتی را لازمه رویکرد مدیریتی جدید استان دانست و بیان کرد: هیچ دلیل و بهانه‌ای برای اینکه دستگاه‌ها پاسخ مردم را ندهند، پذیرفتنی نیست.
وی متذکر شد: فرمانداران علاوه بر پیشرو، پیشبرنده و حامی بودن، باید قدرت بسیج کنندگی ظرفیت‌ها را در جهت توسعه شهرستان‌ها داشته باشند.
نظری اضافه کرد: هر فرماندار باید برای شهرستان متبوع خود یک برنامه بلند مدت در نظر گرفته و امور را به جلو ببرد.
استاندار خراسان رضوی خطاب به فرمانداران شهرستان‌های استان گفت: از حداکثر ظرفیت‌ها از جمله مردمی، معنوی و حقوقی برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای شهرستان استفاده کنید.
وی در انتها به فرمانداران تاکید کرد: حفظ و نگهداشت واحدهای موجود، فعال سازی واحدهای موجود، توسعه ظرفیت و افزایش بهره وری، ایجاد ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید، پاسخگویی و روان سازی و سرعت بخشی به امور مردم را در دستور کار خود قرار دهند.
گفتنی است؛ در این نشست تعدادی از فرمانداران به بیان نقطه نظرات خود با استاندار خراسان رضوی پرداختند.

منبع :استانداری

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *