• صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • ۹۴۶ اخطار مدیریت مصرف و ۲۵ قطع گاز در ادارت دولتی خراسان رضوی انجام شد

۹۴۶ اخطار مدیریت مصرف و ۲۵ قطع گاز در ادارت دولتی خراسان رضوی انجام شد

  • ۲ سال قبل
  • 0

۹۴۶ اخطار مدیریت مصرف و ۲۵ قطع گاز در ادارت دولتی خراسان رضوی انجام شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۴۱ هزار مورد نظارت و بازرسی مصرف گاز در دستگاه های دولتی استان انجام شده که این مهم منجر به صدور ۹۴۶ اخطار مدیریت الگوی مصرف و قطع گاز ۲۵ اداره دولتی شده است.

 

 شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری با اعلام این مطلب افزود:  شرکت گاز خراسان رضوی از نیمه آذرماه امسال مطابق بخشنامه ابلاغی معاون محترم ریاست جمهوری نسبت به تشکیل گشت های پایش مدیریت مصرف گاز ادارات و موسسات دولتی استان اقدام نموده است.

وی افزود: از زمان آغاز این طرح تاکنون ۴۱ هزار بازدید در مشهد و شهرستان های خراسان رضوی انجام شد که نتیجه آن صدور ۹۴۶ مورد اخطار و قطع گاز ۲۵ اداره دولتی به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بوده است.

افتخاری افزود: با توجه به گستردگی و ماندگاری جبهه هوای سرد در سطح کشور و افزایش مصرف گازطبیعی، از مدیران دولتی و متولیان انرژی ادارات درخواست می شود حتما وسایل گرمایشی سازمان‌ متبوع خود را یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و در تعطیلات آخر هفته خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تأکید کرد: دمای رفاه ساختمان‌های دولتی باید ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد در فضاهای داخلی و بسته و ۱۸ درجه سانتیگراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده باشد.

 افتخاری گفت: شرکت گاز خراسان رضوی به صورت ۲۴ ساعته با تشکیل ۵۰ تیم نسبت به پایش و نظارت مصرف گاز ادارات دولتی استان اقدام می کند. ادارات دولتی در صورت عدم رعایت صرفه‌جویی و دمای رفاه، در مرحله اول اخطار کتبی دریافت نموده و در صورت عدم اصلاح مصرف، در مرحله بعد با هماهنگی استانداری نسبت به قطع جریان گاز آنان اقدام می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شبکه گاز طبیعی در تمام شهرها و روستاهای خراسان رضوی پایدار است و به امید خدا و همکاری مردم و مسئولان با رعایت مصرف بهینه گاز، امسال هم شاهد عبور گرم از روزهای سرد سال خواهیم بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *