آغاز اجرای عرضه کالاهای اساسی در ۱۰۰ فروشگاه در مشهد

  • ۲ ماه قبل
  • 0

فرماندار مشهد گفت: طرح سراسری “دیدار” در قالب ۱۰۰ سکوی عرضه کالای اساسی تنظیم بازار و معیشتی همراه با پرداخت اعتباری و اقساطی در مشهد آغاز شد.

محسن داوری افزود: یکی از طرح هایی که ما در شهرستان مشهد پیگیری می‌کنیم موضوع خدمت رسانی در خصوص معیشت مردم است.

وی ادامه داد: در طرح “دیدار” تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را با تفاهم انجام شده، قرار است که اقلام و کالاهای اساسی را هشت تا ۳۰ درصد زیر قیمت مصرف کننده به مردم ارائه دهند.

فرماندار مشهد گفت: ویژگی طرح”دیدار” این است، کسی که به این فروشگاه‌ها مراجعه می‌کند می‌تواند حتی کالاهای اساسی که هیچ جای دیگر تخفیفی ندارند با هشت درصد و در بقیه کالاها تا ۳۰ درصد و حتی در بعضی از کالا تا ۴۰ درصد تخفیف خرید کنند.

وی افزود: همچنین شهروندان می‌توانند علاوه بر اینکه از کالا برگ خود استفاده می‌نمایند از تخفیف هم استفاده کنند.

داوری اظهار کرد: ویژگی دیگر این طرح این است که ارگانها و افرادی که با این فروشگاه‌ها تفاهم نامه همکاری امضا می‌کنند، با توجه به اعتباری که محل کار آنها برای افراد در نظر گرفته می‌توانند از فروشگاه خرید کنند و از تخفیف مورد نظر بهره‌مند شوند. یعنی اگر محل کار یک شخص ۲۰ میلیون ریال برای هر فرد طرح تفاهم نامه امضا کرده باشد، می‌تواند علاوه بر تخفیف تا سه برابر آن مبلغ را خرید نموده و طی اقساط از حقوق خود پرداخت نماید.

فرماندار مشهد گفت: این طرح پس از مشهد در بقیه شهرستانهای استان نیز قرار است اجرایی شود. نظارت بر این فروشگاه ها هم انجام می‌شود و اگر گران فروشی یا تخلفی صورت گیرد برخورد خواهد شد.

بنا بر این گزارش به گفته مسوولان اجرای طرح “دیدار” خرید آسان در مینی پی، خرید کالای اعتباری بدون افزایش قیمت و باحفظ تخفیفات خریدنقدی برای مشتریان، وجود اعتبار دایمی برای خریداران به گونه ای که هرقسطی که پرداخت گردد بار دیگر به همان میزان شارژمی‌شود از جمله مزایای این طرح است.

همچنین امکان خرید درسراسرکشور و بدون محدودیت استانی برای مشتریان، خرید آسان ازطریق ارایه کدملی به صندوق دار پس ازخرید بدون نیاز به مراجعه به هیچ بانکی وبدون پرداخت هیچ گونه بهره، کارمزد و یا سود بانکی و وجود تمامی کالاهای اساسی معیشتی وتنظیم بازار در فروشگاه ها و وجود تخفیفات دایمی درکل سال برای تمامی گروه های کالایی از دیگز مزایای این طرح است.

منبع : ایرنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *