شهردار مشهد:هدف جشنواره خورشید معرفی جایگاه واقعی زن مسلمان به دنیاست

  • ۷ ماه قبل
  • 0

شهردار مشهد گفت:هدف جشنواره خورشید با ۲ رویکرد اصلی زن و رسانه معرفی جایگاه واقعی زنان مسلمان به دنیاست.
محمدرضا قلندر در خصوص رویکرد جشنواره بین المللی خورشید افزود:در مدیریت شهری و شورای شهر مشهد پیگیری‌های زیادی برای برگزاری این جشنواره در مشهد صورت گرفت تا از سرزمین خورشید چهره و جایگاه واقعی زنان مسلمان ایرانی به دنیا معرفی شود.
وی اضافه کرد:مشهد جایگاه و شرایط فرهنگی خاصی دارد اما تا کنون جشنواره ای در قامت بین المللی در این کلانشهر برگزار نشده است لذا تمام تلاش خود را برای گرفتن میزبانی این جشنواره به کار بستیم.
شهردار مشهد گفت:از سوی دشمنان و رسانه های معاند هجوم زیادی به جایگاه زنان ایرانی می شود و تبلیغات زیادی برای تضعیف جایگاه این زنان صورت گرفته و با توجه به جایگاه ویژه مشهد، بیشترین تمرکز نیز روی این شهر بوده است.

حضور بیش از ۲۰۰ خبرنگار زن ایرانی و خارجی در جشنواره بین المللی خورشید

شهردار مشهد گفت: در این جشنواره ۱۰۰ زن فعال رسانه ای آزاداندیش و استکبارستیز از بیش از ۴۵ کشور و حدود ۱۲۰ زن خبرنگار ایرانی نیز حضور خواهند داشت.
قلندر افزود: جشنواره یاد شده با حضور این تعداد فعال رسانه ای زن از کشورهای مختلف جهان، فرصت ارزشمندی برای معرفی و انعکاس جایگاه واقعی زنان ایرانی و واقعیت زیست زنان مشهدی در سطح بین المللی است.
وی اضافه کرد: همچنین ارتباط متقابل بین زنان فعال رسانه ای ایرانی و خارجی در این جشنواره برقرار می شود و رسانه های خارجی از نزدیک با فعالیت و پویایی زنان عفیف ایرانی آشنا می شوند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *