استاندار خراسان رضوی: زنان ایران در تمام عرصه‌ها سرآمد و موفق هستند

  • ۷ ماه قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی اثبات کردیم که در هر عرصه‌ای که زنان حضور پیدا کردند، سرامد و موفق بوده اند و تاریخ گویای این ادعاست.
یعقوبعلی نظری در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خورشید اظهار کرد: بنده خدمتگذار استانی هستم که به نام نامی امام رضا (ع) به عنوان خراسان رضوی است و فلسفه وجودی آن وجود مضجع منور این امام همام است.
وی افزود: مشهد شهر متبرکی است و به وجود این امام عزیز، صاحب برکت است و بسیار امیدوارم مهمانان اگرچه اندک در این شهر حضور دارند، اما بهره کافی و وافی را ببرند و انشالله خواهند برد.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: استان خراسان قریب به ۱۰ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد و سالانه بیش از ۳۰ میلیون زایر را میزبانی می‌کنیم که پنج تا ۶ میلیون آن زایران خارجی هستند. همچنین میزبان قریب به یک میلیون از پناهندگان کشور مسلمان و همسایه یعنی افغانستان هستیم.
نظری خاطرنشان کرد: در این استان ۵۱ درصد از دانشجویان شاغل و ۲۹ درصد هیت علمی را زنان تشکیل می‌دهند و ضریب سواد در بین زنان در استان بیش از ۸۶ درصد است و قریب به ۱۳ درصد مدیریت روستا‌ها را دهیاران زن تشکیل می‌دهند و این باعث مباهات و افتخار ماست.
وی اضافه کرد: نظام مقدس اسلامی موفق شده، الگو سومی از نگاه به زن را به جامعه بشریت ارایه دهد و آن هم نگاه عفیفانه، محترمانه و فعالانه با حفظ و مدیریت و فعالیت مادری خود و اداره خانواده است.
استاندار خراسان رضوی گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی اثبات کردیم که در هر عرصه‌ای که زنان حضور پیدا کردند، سرامد و موفق بوده اند و تاریخ گویای این ادعاست.
نظری تصریح کرد: کمتر جایی سراغ دارید که مادرانی چندین فرزند خود را برای دفاع مرز‌های عقیدتی و ارزشی تقدیم کرده باشند و ما تعداد زیادی از مادران و زنان را به جامعه اسلامی معرفی کردیم.
وی ادامه داد: متاسف هستیم برای جامعه جهانی و تروریسم رسانه‌ای که از تمام ظرفیت‌های خود برای برای اهداف شوم خود استفاده می‌کنند.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: انشااله زنان جهان مخصوصا نظام مقدس اسلامی انگونه که هستند به جامعه بشریت معرفی شوند.

منبع:شهرآرا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *