افزایش تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی خراسان رضوی

  • ۳ سال قبل
  • 0

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی خراسان رضوی به طور چشمگیری افزایش یافته است اظهار کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مهمترین راهکار پیشگیری از بروز کرونا محسوب می شود.

دکتر مهدی قلیان با بیان اینکه در حال حاضر هزار و۲۲۸ بیمار کرونایی در بیمارستانهای این استان بستری شده‌اند. خاطر نشان کرد: تعداد بستری شدگان در بیمارستانهای خراسان رضوی به ۳۴۹ نفر در روز رسیده است در حالی که این تعداد ابتدای امسال ۱۳۰ نفر در روز بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بستری شدگان ناشی از کرونا در بخشهای مراقبت های ویژه خراسان رضوی به ۲۷۰ نفر افزایش یافته و مرگ و میرهای ناشی از آن نیز در این استان ۲ رقمی شده است.

وی از افزایش شهرستانهای دارای وضعیت قرمز از نظر کرونا در استان خراسان رضوی به ۱۳ شهرستان خبر داد و افزود: براساس نرم افزار ماسک این شهرستانها شامل مشهد، نیشابور، سبزوار، طرقبه شاندیز، گناباد، تربت‌جام، صالح‌آباد، قوچان، تربت‌حیدریه، بردسکن، کاشمر، کوهسرخ و بجستان‌ است.

دکتر قلیان اول ادامه داد: همچنین در حال حاضر ۱۵ شهرستان استان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *