آخرین وضعیت مالی شهرداری مشهد

  • ۵ سال قبل
  • 0

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد از ۱۲ هزار میلیارد تومان تأمین مالی در شهرداری در ۲۱ ماه گذشته خبر داد.

رضا خواجه نائینی ، با اشاره به آخرین وضعیت مالی شهرداری مشهد، اظهار کرد:  از مهر ماه سال گذشته تا پایان خرداد ماه امسال، ۱۲ هزار میلیارد تومان در شهرداری مشهد تأمین مالی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این دوره مدیریت شهری ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری تعریف شد که از این رقم ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان منجر به قرارداد شد و ۲ هزار میلیارد تومان دیگر در حال انعقاد قرار داد است.
خواجه نائینی با اشاره به این سرمایه‌گذاری‌ها، گفت: برای نمونه سرمایه‌گذاری در پارک خورشید با ارزش ۲۲۵ میلیارد تومان هفته گذشته به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسید.
وی تأکید کرد: در ۱۰ روز آینده، فروش ۳۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت منطقه ثامن و ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت قطار شهری انجام می‌شود.
معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد تصریح کرد: درآمدهای نقدی شهرداری مشهد سال گذشته در این تاریخ، ۳۷۰ میلیارد تومان بوده است که در حال حاضر به ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
وی همچنین با اشاره اقدامات شهرداری مشهد در حوزه پشتیبانی و منابع انسانی، اضافه کرد: در حوزه پشتیبانی بیش از ۶ هزار نفر از بازنشستگان شهرداری مشهد به همراه همسران‌شان مشمول بیمه تکمیلی شده‌اند.
منبع : ایسنا
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *