سرویس “چشم شهر” جهت ثبت مشکلات شهری رونمایی خواهد شد

  • ۵ سال قبل
  • 0

این مشکلات پس از ثبت در اپلیکیشن به کارشناسان ارجاع داده و در اسرع وقت پیگیری می‌شود و شهروندان می‌توانند مراحل رفع مشکل را از طریق سرویس “چشم شهر” مشاهده کنند و همچنین رفع مشکل به صورت عکس و فیلم به آنان ارسال خواهد شد.

مدیر پروژه ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کار شهری شهرداری مشهد گفت: در راستای تاکیدات شهردار مشهد در خصوص ارتباط دقیق‌تر، سریع‌تر و شفاف‌تر با شهروندان، سرویس “چشم شهر” در اپلیکیشن شهر من رونمایی خواهد شد.

محمد عین‌القضات اظهار داشت: سرویس ” چشم شهر” در بستر اپلیکیشن ” شهر من” تا اواخر اردیبهشت ماه سال جاری رونمایی خواهد شد که شهروندان می‌توانند مشکلات محلی و شهری خود را به صورت عکس، فیلم و یا توضیح متنی و صوتی تهیه کنند و با دسته بندی مشخص با این سرویس ارسال نمایند.

وی افزود: این مشکلات پس از ثبت در اپلیکیشن به کارشناسان ارجاع داده و در اسرع وقت پیگیری می‌شود و شهروندان می‌توانند مراحل رفع مشکل را از طریق سرویس “چشم شهر” مشاهده کنند و همچنین رفع مشکل به صورت عکس و فیلم به آنان ارسال خواهد شد.

عین‌القضات با بیان اینکه تمامی این فرآیند را در قالب یک تعامل اجتماعی در اختیار مردم قرار می‌دهیم، ادامه داد: شهروندان می‌توانند مشکلات ثبت شده را مشاهده کنند و نظر خود را به صورت پیام ارسال و از حال و اوضاع محله و شهر خود باخبر شوند.

عین‌القضات خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک بخش‌های مختلفی اعم از بخش پیشنهاد پروژه‌های عمرانی، بخش ویژه معلولان، بخش تعامل مردم با مدیران و بخش ارزیابی پاسخگویی پرسنل شهرداری و رضایت مردم به این اپلیکیشن افزوده خواهد شد تا شهروندان به صورت کامل‌تر خدمات شهرداری را شاهد باشند

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *