مسائل فنی ساماندهی کشف رود مورد بررسی قرار گرفت

  • ۴ سال قبل
  • 0

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در حاشیه اولین جلسه کمیته فنی کشف رود گفت: هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی بین بخشی دستگاه های اجرایی متولی ساماندهی رودخانه کشف رود، برای تسریع بخشیدن به فعالیت های احیای کشف رود است.

مهدی یعقوبی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی از سوی شهرداری مشهد برای احیای کشف رود انجام شده است، افزود: طرح های مختلفی برای آزادسازی عرصه های مختلف کشف رود تهیه شده است. همچنین دو نقطه اصلی که در اولویت اول بود، محدوده قازقان و کلات تا خین عرب است که اسناد اجرایی آن نیز آماده شد.
️وی از هماهنگی سایر دستگاه های متولی احیای کشف رود خبرداد و افزود: اسناد اجرایی تصفیه خانه سپتاژ نیز آماده شده است و به زودی برای جذب پیمانکار فراخوان داده خواهد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد یادآور شد: براساس این جلسه، مقرر شد ظرف یک هفته کاری کل اراضی به صورت قسمت به قسمت با اعلام معارضات، همچنین کل مطالعات حریم بستر به مدت دو روز به شهرداری مشهد ارسال شود.
️وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا در خصوص تخلیه و جمع آوری موتور تلمبه ها از اراضی کشف رود مساعدت خوبی با شهرداری دارد، ادامه داد: براساس مطالعات انجام شده، شهرداری مشهد با به کارگیری مشاور، سعی در تدقیق و به روزآوری مطالعات جهت هدایت فیزیکی و تراز مالی پروژه ها دارد.
در این جلسه که به میزبانی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد و با حضور جمعی از کارشناسان، متخصصان و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های متولی ساماندهی کشف رود برگزار شد، نمایندگان این دستگاه ها، از برنامه های در دست اقدام خود گزارشی ارائه کردند و سپس به بررسی چالش های فنی پیش رو، پرداختند.
گفتنی است؛ در این جلسه سه ساعته مباحث تخصصی، علمی و زیست محیطی بسیار خوبی عنوان شد و تصمیمات در خصوص چگونگی اجرای طرح ساماندهی کشف رود گرفته شد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *