مشکل آب منطقه توس موقتا برطرف شده است

  • ۵ سال قبل
  • 0

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: امکان دارد بر اثر سیلاب دوباره، مشکل «گل و لای بودن آب منطقه بلوار توس» تکرار شود که در این صورت از این منابع آب استفاده نمی‌کنیم و آب را از منابع دیگر تامین کرده، تلاش می‌کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

«گل و لای بودن آب منطقه بلوار توس» از مواردی بود که چندی پیش در سامانه «فارس من» به ثبت رسیده و اگر چه به‌ظاهر این مشکل رفع شده، اما برای دانستن علت دقیق و احتمال رخ دادن مجدد این مطلب و اقدامات پیشگیرانه، موضوع را از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد پیگیری کردیم.

 

حسین اسماعیلیان گفت: منشای کدورت آب منطقه بلوار توس ناشی از آسیب دیدن چشمه اندرخ به دلیل سیلاب بوده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: این منبع را از مدار خارج کرده و آب منطقه را از منابع دیگر تامین کردیم و در حال حاضر مشکلی خاصی وجود ندارد.

 

وی در تشریح امکان وقوع مجدد این حادثه افزود: امکان دارد بر اثر سیلاب دوباره این مشکل پیش بیاید که در این صورت از این منابع آب استفاده نمی‌کنیم و آب را از منابع دیگر تامین کرده، تلاش می‌کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

 

گفتنی است؛ چشمه اندرخ یکی از منابع تآمین‌کننده بخشی از آب مشهد است و طبق اطلاع کارشناس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد، آبی که از سرچشمه تامین شود به تصفیه‌خانه نمی‌رود و فقط کلرزنی و گندزدایی می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه