ارتقاء شاخص ارائه خدمات قضایی به مردم در خراسان رضوی

  • ۵ سال قبل
  • 0

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: شاخص های ارائه خدمات قضایی به مردم در خراسان رضوی طی سال های اخیر رشد داشته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری در جمع قضات و کارکنان دادگستری استان در محل دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: از سال ۱۳۹۳ تاکنون بصورت متوالی شاهد کاهش موجودی پرونده ها و همچنین ارتقاء شاخص ارائه خدمات قضایی به ساکنان خراسان رضوی بوده ایم.

 

وی افزود: تلاش برای به انحراف کشیدن افکار و اعمال در جامعه اسلامی توسط دشمنان دین از گذشته های دور وجود داشته و در شرایط فعلی و با هدف مقابله با نظام مقدس اسلامی به اوج خود رسیده است و در این شرایط لزوم افزایش بصیرت و خودآگاهی در سطح جامعه بیش از پیش ضروری است.

 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: هرگونه چشمداشت مدیران نسبت به پست ها و مسئولیت هاباعث ایجاد انحراف در حرکت آنان در مسیر خدمت رسانی به جامعه است و یکی از مهمترین زمینه های انحراف در انسان بویژه برای مسئولان طمع ورزی است.

 

مظفری تصریح کرد: از مهمترین چیزهایی که در دستگاه قضایی مورد توجه قرار دارد قضاوت عادلانه است هرچند این نگاه هزینه های زیادی نیز برای انسان به دنبال دارد اما انسان باایمان بر سر اصول و ارزشهای متعالی الهی استقامت دارد و قطعاً خداوند متعال نیز در این مسیر به ما کمک خواهد کرد.

 

وی گفت: تمامی عناصر فعال در مجموعه قضایی استان مکلفند در حین انجام وظیفه طبق موازین قانونی با مراجعان با کرامت و احترام برخورد کنند چراکه ما برای ارائه خدمت به مردم و انجام وظیفه در این جایگاه ها قرار گرفته ایم و این مناصب را باید به مثابه یک نعمت بزرگ الهی و یک فرصت تکرار نشدنی برای خدمت به مردم تلقی کنیم.

 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: یکی از ویژگی های مهم مدیران در جامعه اسلامی تکریم مراجعان است، بر این اساس در سالهای اخیر این موضوع مورد توجه دستگاه قضایی قرار گرفته و دادگستری استان خراسان رضوی نیز در این زمینه تلاش مضاعفی داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه