۱۰۰میلیارد تومان؛ گردش مالی سالانه حوزه گردشگری طرقبه و شاندیز

  • ۵ سال قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی گفت: برای ساختن جامعه متدین و متمکن؛ مسیر را برای مدیران اقتصادی هموارتر خواهیم کرد.

 

علی رضا رزم حسینی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان صنعت غذای خراسان رضوی در سالن همایش شاندیز افزود: امروز همه ما باید در مسیر ساختن جامعه متدین و متمکن تلاش کنیم.

 

وی ادامه داد: در فرهنگ دینی به اقتصاد توجه ویژه ای شده است و در مثلث اقتصاد مقاومتی از علمای دین برای ترویج این مدل استفاده می‌کنیم چرا که معتقدیم بدون کمک ائمه جمعه و علمای دین موفقیت این طرح با مشکل مواجه خواهد شد.

 

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: امروز اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی که هنوز برخی از کارگزاران آن را باور ندارند روی پای خود بایستیم و در سیاست‌های بین المللی مقاومت کنیم باید با تدبیر برنامه ریزی اقتصاد مردمی را رواج دهیم چرا که رمز موفقیت و گذر از شرایط تحریم اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است.

 

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز هم در این همایش گفت:  گردش مالی سالیانه حوزه گردشگری طرقبه و شاندیز از جمله باغ تالارها، رستوران ها و سفره خانه‌ها شهرستان ۱۰۰ میلیارد تومان است.

 

سید حسن حسینی با اشاره به جمعیت ۷۰هزار نفری در شهرستان طرقبه و شاندیز گردش مالی در حوزه صنعت و معدن و دیگر صنوف را  حدود هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان و در بخش کشاورزی، دام و طیور، باغ داری و آبزی پروری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان  اعلام کرد.

 

وی افزود: با کمک استاندار این شهرستان باید در توسعه اقتصادی به الگو تبدیل شود و هم اکنون کار را در روستاها با کمک معین اقتصادی  آغاز کرده‌ایم.

 

شهرستان طرقبه – شاندیز در اطراف کلانشهر مشهد با دارا بودن مناطق ییلاقی زیبا سالانه پذیرای جمع زیادی گردشگر و توریست داخلی و خارجی است.

منبع: ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *