نیازمند حضور فعالان اقتصادی برای کمک به سیل زدگان هستیم

  • ۵ سال قبل
  • 0

همه این کمک ها و تلاش هایی که صورت میگیرد بازهم کمبودها به شدت در مناطق سیل زده زیاد است و گزارش همکاران ما از شوراهای شهرهای خوزستان لرستان و گلستان نشان میدهد که عمق خسارت بسیار زیاد است و ما باید کمکی زیادتری داشته باشیم.

رییس شورای شهر مشهد ضمن بازدید از غرفه های ایستگاه مشهد مهربانی میدان جانباز با تشکر از حضور و کمک رسانی پر شور مردم گفت: با توجه به استقبال و کمک های بی نظیر مردمی، از فعالان اقتصادی و همه آنهایی که ظرفیت و توانمندی بالاتری دارند می خواهم که حضور جدی تری داشته باشند تا بتوانیم نقش کوچکی در رفع نیازهای مردمی داشته باشیم.

محمدرضا حیدری با اعلام تشکر از شهرداری مشهد، هلال احمر و کمیته امداد افزود: درباره این کمپین باید بگویم بالاخره نیاز بود کسی پیشقدم بشود و کار بزرگتری برای هموطنان سیل زده انجام بدهد و کمک های مردمی را انسجام بدهد که شهرداری پیش قدم شد و برپایی این مدل ایستگاه ها در پویش مشهد مهربانی نمونه بارز آن است.

وی با عنوان اینکه براساس گزارش ها حضور مردم در این ایستگاه ها بسیار پرشور است، خاطرنشان کرد: البته من زمان افتتاح این طرح در میدان شهدا هم اشاره کردم که کمک های دولتی و نهادهای غیردولتی همه یک طرف و این کمک قطره قطره ای که مردم ما با عشق و شور انجام می دهند اهمیت زیادی دارد و در مقابل اقدامات دولتی یک اقیانوس است.

حیدری اضافه کرد: همه این کمک ها و تلاش هایی که صورت میگیرد بازهم کمبودها به شدت در مناطق سیل زده زیاد است و گزارش همکاران ما از شوراهای شهرهای خوزستان لرستان و گلستان نشان میدهد که عمق خسارت بسیار زیاد است و ما باید کمکی زیادتری داشته باشیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *