شهرداری پای کار خدمت‎رسانی

  • ۵ سال قبل
  • 0

هم‌زمان با هشدارهای روزگذشته هواشناسی مبنی بر بارش‎های شدید باران و احتمال سیلابی شدن مسیل‎ها و ایجاد آبگرفتگی درشهر مشهد، بخش‎های مختلف شهرداری مشهد در آماده باش کامل قرار گرفته و با آغاز بارش‎های تا پاسی ازنیمه شب پای کار خدمت بودند.

محمدرضا کلائی شهردار مشهد به عنوان سکان‎دار این ابر سازمان عصر روزگذشته وهم‌زمان با آغاز بارش باران با حضور در مرکز فرماندهی مدیریت و کنترل بحران شهید راستی شهرداری مشهد از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در راستای هماهنگی میان دستگاه‏های مختلف خدمات‎رسان در بحث بحران قرار گرفته و ضمن خدا قوت تاکیدات لازم را در خصوص در نظر گرفتن تمهیدات لازم در صورت بروز آبگرفتگی و حوادث احتمالی ارائه داد.

وی در ادامه بازدیدهای خود از خدمات‌رسانی بخش‎های مختلف شهرداری به شهروندان در پی بارندگی شب گذشته در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد حاضر و از نزدیک در جریان روند پاسخگویی این مرکز به شهروندان قرار گرفت.

یکی دیگر از حوضه‎های خدمات رسان در شب گذشته خدمات شهری مشهد بود که با دو هزار نیروی خدمات شهری و فضای سبز شهرداری در آماده باش قرار داشته و با آغاز بارش ها با تجهیزات مورد نیاز از جمله استقرار تانکرها و پمپ های مکش در محل‎های مختلف شهر پای کار خدمات‎رسانی به مردم آمده و ضمن تخلیه چاه‎های جذبی و لایروبی کال‌ها از بروز آبگرفتگی جلوگیری کردند.

در کنار نیروهای خدمات شهری، ۴۰۰آتش‎نشان فداکار به همراه تجهیزات مورد نیاز در تمامی ایستگاه‏‎های آتش‏‎نشانی در آماده باش کامل قرارداشته و مرکز فرماندهی ۱۲۵ آماده پاسخگویی به تماس‎های شهروندان در صورت نیاز بود.

شهرداری‌های مناطق سیزده گانه مشهد نیز شب گذشته تمام قد و با نیروو تجهیزات مورد نیاز در نقاط مختلف شهر در آماده باش کامل قرارداشته و به خدمات‌رسانی به شهروندان در محل‎های مورد نیاز پرداختند.

همچنین مرکزارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد با آماده باش ۲۴ ساعته پاسخگوی ۷۱۱ تماس از سوی شهروندان بود تا شهرداری مشهد مانند همیشه پای خدمات رسانی به شهروندان باشد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *