همراهی بهنوش طباطبایی با پویش «مشهد مهربانی»

  • ۵ سال قبل
  • 0

 

وقوع سیل هم‌زمان با آغاز سال نو در برخی استان‌های کشور موجب شد تا شهرداری مشهد نیز آستین بالا بزند و با راه‌اندازی پویش «مشهد مهربانی» درپی مرهمی باشد بر زخم هموطنان سیل‌زده. شهرداری مشهد برهمین اساس در سطح شهر چندین ایستگاه مهربانی برپا کرده است که تا اول اردیبهشت هر روز از ساعت٩ تا ٢٢ کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کند.

این اقدام انسان‌دوستانه شهرداری مشهد، واکنش‌ها و بازتاب‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به‌دنبال داشت که از این بین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در شامگاه پنجشنبه ٢٢فروردین‌ درخورتوجه بود. طباطبایی که برای اکران مردمی فیلم «غلامرضا تختی» به مشهد سفر کرده بود، متاثر از پویش #سیل مهربانی #مشهد مهربانی، با انتشار ویدیویی که مردم را به حمایت و همدلی با یکدیگر دعوت می‌کند، در اینستاگرامش نوشت: «دیشب در آخرین ساعات بودنم در مشهد وقتى که به‌سمت فرودگاه مى‌رفــــتیم، به‌صورت تصادفى از میدان شهدا رد شدیم و متوجه شدم که شهردارى مشهد

ایستگاه #سیل_مهربانی برپا کرده و کمک‌هاى مردمى را جمع‌آورى مى‌کند. من هم وظیفه خودم دونستم تا از نزدیک عرض احترام کنم به مردم نازنین و شریف و نجیب کشورمون که به‌جهت کــــمک‌رسانی به سیل‌زدگان درکنار هم جمع بودند.»

منبع: شهرآرا

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *