جلسه امضای تفاهم نامه با ۹ دستگاه و موسسه استان برگزار شد

  • ۲ ماه قبل
  • 0

جلسه امضای تفاهم نامه با ۹ دستگاه و موسسه استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی آموزش و پرورش استان، اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی، ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، موسسه کتابرسان و موسسه پاتوق محله سجاد با عنوان «همه پای کار تربیت» به همت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه امضای تفاهم نامه با ۹ دستگاه و موسسه استان گفت: خداوند در قرآن فرموده است؛ تعاونو علی البر و التقوا؛ خداوند در قرآن به مشارکت تشویق کرده است و آموزش و پرورش از دستگاه هایی است که به همکاری و مشارکت حداکثری نیاز دارد.

وی گفت: این چندمین جلسه تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی استان است که آموزش و پرورش این همکاری و همیاری را مطالبه می کند.

محمدتقی فخریان مشاور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: از شهریورماه ۱۴۰۲ همکاری و همیاری در امر تربیت را با عنوان “اذن خدمت” آغاز کردیم و پژوهشکده صدر دانشگاه امام حسین (ع) تلاش کرد تا سایر دستگاه ها هرکدام سهمی بر عهده بگیرند و تا امروز تفاهم نامه همکاری با بسیاری دستگاه ها منعقد شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش باید در کنار سایر دستگاه ها هریک سهم خود را در تعلیم و تربیت بر عهده گیرند، اگر دانش آموزان بتوانند از دستگاه هایی که در استان فعالیت دارند بازدید کنند خود نوعی اردوی راهیان پیشرفت است.

وی بیان کرد: میدان ۱۴۰۲ کار دانش آموزان ما بود و بی سابقه بود، باید نسل جدید را به میدان آورد.

فخریان در پایان گفت: این همراهی و بازدیدها امید را در دل آینده سازان به جریان می اندازد.

محمدامین بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی با ابراز خرسندی از این همکاری ارزشمند گفت: وقتی دشمن شایعه را باب می کند و در فکر تهی کردن فکر و ذهن بچه های ماست باید زودتر به فکر راه حل باشیم.

وی گفت: تاکنون آن طور که ولی امر مسلمین به ما در امر تربیت امر کرده عمل نکردیم، نباید هر دستگاه تقصیر را به گردن دستگاه دیگر بیندازد.

وی افزود: عدم ارتباط باعث بی اطلاعی از ظرفیت های همکاری موجود می شود؛ باید مسیر کانالیزه شود اما بدون ارتباط نمانیم.

وی یادآوری کرد: باشگاه کارآفرینان نوجوان از سال ۹۳ کار خود را شروع کرد، آن زمان نیز با هدف همکاری های دوجانبه اذعان داشتیم باید هر هنرستان به یک دفتر کار تعاون تبدیل شود تا تولیدات هنرستانی به دست مردم برسد.

بابایی در پایان بیان کرد: آمادگی همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش را داریم.

منبع : روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *