استاندار خراسان رضوی از سفر رییس جمهوری به این استان خبر داد

  • ۲ سال قبل
  • 0

 استاندار خراسان رضوی گفت: رییس جمهوری در آینده نزدیک به این استان سفر خواهد کرد تا ضمن بررسی مشکلات عمده استان برای رفع آنها دستورهای لازم صادر و اعتبارات مورد نیاز اختصاص یابد.

یعقوبعلی نظری چهارشنبه شب در حاشیه نشست صمیمانه با مردم بخش رضویه شهرستان مشهد در جمع خبرنگاران افزود: مسوولان، مسائل و مشکلات مردم را در این نشست ها می شنوند و تصمیم هایی هم گرفته می‌شود و امیدوارم این مشکلات مرحله به مرحله و با همّت مسوولان حل شود.

وی ادامه داد: برخی از مشکلات با تصمیم گیری در حوزه های شهرستانی قابل حل است و این جلسات می‌تواند با حضور مسوولان و با هماهنگی استانداری به نتیجه برسد.

استاندار خراسان رضوی گفت: رفع برخی از مشکلات نیز نمی تواند در اولویت فعلی قرار گیرد زیرا نیاز به تخصیص اعتبار از سوی مسوولان کشوری دارد و هماهنگی و اجرای آن در حال حاضر امکان پذیر نیست و باید این موارد را نیز صادقانه به مردم اعلام کرد.

وی همچنین افزود: کم کاری هیچ مدیر و مسوولی را در استان تحمل نمی‌کنیم و به زودی افراد با انگیزه و پرتوان جایگزین آنها می شوند.

نظری هدف خود از سفرهای شهرستانی همراه با مسوولان را شناسایی و حل مشکلات مردم بیان و اظهار کرد: برای رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف استان اهتمام ویژه داریم و از همه توان خود برای پیگیری آن در سطح استان و کشور استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان مشهد ۵۷ درصد جمعیت استان را دارد گفت: طرح نهضت ملی مسکن با پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و توافق آستان قدس رضوی و اداره کل راه و شهرسازی به زودی در بخش رضویه اجرا می‌شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین دستورات لازم برای رفع مشکلات مطرح شده از جمله ساخت دبیرستان، سالن ورزشی، بوستان، نانوایی، تقویت تلفن ثابت و افزایش پوشش اینترنت پرسرعت تلفن همراه را در بخش رضویه مشهد صادر کرد.

منبع :ایرنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *