داور بازی فرش‌آرای مشهد و زندی بتن باید بهتر عمل می‌کرد

  • ۲ سال قبل
  • 0

سرمربی زندی بتن کلاردشت از عملکرد داور مسابقه تیمش با فرش‌آرا در مشهد انتقاد کرد.

رضا لک  در خصوص بازی تیمش مقابل فرش‌آرا که با تساوی به پایان رسید، اظهار کرد: بازی خوب و تماشاگرپسندی دیدیم و هر ۲ تیم تاکتیکی کار کردند. با حضور قدرت بهادری در فرش‌آرا از بازی این تیم لذت می‌برم. نواقص در همه تیم‌ها دیده می‌شود. چالش و درگیری‌هایی بین بازیکنان حین بازی به وجود آمد که در بازی فوتسال این درگیری‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: گرچه از حریف پیش افتادیم اما متاسفانه نیمه اول را با نتیجه مساوی به رختکن رفتیم. فرش‌آرا را از لحاظ کارهای فردی، تاکتیکی و گروهی آنالیز کرده بودیم و فقط با هدف کسب سه امتیاز به مشهد آمده بودیم. در نیمه دوم باز هم از حریف جلو بودیم که در دقایق پایانی بازی گل دوم را دریافت کردیم. تصور می‌کنم بازیکنانم تمرکز لازم را به دلیل حضور پرشور هواداران مشهدی نداشتند.

سرمربی زندی بتن کلاردشت در خصوص حواشی به وجود آمده در نیمه دوم توضیح داد: بین ۲ کاپیتان درگیری پیش آمد؛ تلاش کردم به حواشی و درگیری پایان دهم و از همین رو وارد زمین شدم. خواستیم جو به وجود آمده را از بین ببریم اما بین بازیکن و مربی بی‌احترامی صورت گرفت. باید احترام به مربیان در اولویت بازیکنان باشد. همه بازیکنان فرش‌آرا را دوست دارم.

لک در خصوص نحوه عملکرد داور بازی گفت: داور می‌توانست بازی را بهتر کنترل کند تا درگیری پیش نیاید.

در این دیدار در برخورد بین کاپیتان‌های ۲ تیم در نیمه دوم، بازیکن مصدوم زندی بتن از زمین بیرون نمی‌رفت و از نشستن روی برانکارد اجتناب می‌کرد. همین موضوع باعث عصبانیت هواداران و بازیکنان فرش‌آرا شد که در ادامه بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. این درگیری‌ها حتی بعد از سوت پایان بازی هم ادامه داشت.

سعید سروری، کاپیتان فرش‌آرا، در همین صحنه پس از جدال لفظی با بازیکن حریف کارت زرد اول را گرفت و بعد از بالا گرفتن درگیری‌ها با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد. سامان قزوینی‌پور هم از تیم زندی بتن مستقیما اخراج شد. در ابتدای نیمه دوم هم یکی از اعضای کادر فنی تیم زندی بتن کلاردشت با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

منبع :ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *