• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: رویکرد شاخص شورای ششم توجه به مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: رویکرد شاخص شورای ششم توجه به مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار است

  • ۹ ماه قبل
  • 0

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رویکرد شاخص شورای ششم توجه به مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار بوده و مصداق بارز آن را در بودجه سال جاری شاهد هستیم. این موضوع در طول دوره ششم استمرار خواهد داشت که امیدوارم بهترین‌ها را برای زائران و مجاوران شهر مشهد همراه داشته باشد.

حسن موحدیان در هشتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت شاهد سانحه‌ای برای سه نفر از پاکبانان بودیم که یکی از این کارگران زحمتکش جان خود را از دست دادند. این اتفاق تنها تصادفی ساده نبوده، بلکه کانون یک خانواده متلاشی شده است.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که همه در شهر حقوقی داریم که باید رعایت کنیم. مهم‌ترین مساله رعایت قانون است. از شهرداری درخواست دارم ضمن پشتیبانی‌هایی که از خانواده این پاکبان کردند، حمایت بیشتری از این خانواده داشته باشند که جزو خانواده بزرگ شهرداری هستند.

موحدیان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: از همراهی خبرنگاران که با دغدغه و تعهد همراه مدیریت شهری هستند تشکر می‌کنم. ما بیش از پیش به حضور خبرنگاران در کنار خود نیازمندیم. تقاضا دارم در کنار نقد‌های منصفانه، از بازنشرکنندگان اقدامات و عملکرد‌های مثبت شهر، استان و کشور باشید، چرا که مردم ما نیاز به امید دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه بازدید مستمر شهردار از روند پروژه‌های عمرانی و رصد وضعیت آن‌ها اقدام بسیار امیدبخش و حائز اهمیتی است، عنوان کرد: این کار باید ادامه داشته باشد و دقت کنیم پروژه‌های مهم شهری هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد. انتصابات شهردار شاکله خود را پیدا کرده، بنابراین انتظار ما تسریع در پروژه‌ها است.

منبع :شهرآرا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *