بارشهای رگباری در خراسان رضوی شدت می گیرد

  • ۵ سال قبل
  • 0

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری همراه با رعد و برق که از چند روز گذشته در این استان آغاز شده است امروز شدت گرفته و تا صبح فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

 

زهرا آهنگرزاده افزود: بر اثر این بارندگی‌ها که در برخی مناطق همراه با بارش تگرگ خواهد بود آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی شده است.

 

وی اضافه کرد: از شب گذشته تاکنون بارش باران در ۱۱ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به قوچان با ۳۲ میلی متر بوده است.

 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از قوچان بیشترین بارش در شهرستانهای تربت حیدریه و چناران با هفت میلی متر بارندگی گزارش شده است.

 

آهنگر زاده میزان بارش رخ داده در مشهد طی این مدت را بیش از دو میلی متر عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: روند افزایشی دمای هوا از فردا یکشنبه در خراسان رضوی آغاز می‌شود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۴ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که از روز یکشنبه به تدریج افزایش یافته و به ۲۶ درجه خواهد رسید.

 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۲ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

 

آهنگر زاده افزود: بیشترین میزان وزش باد طی این مدت در شهرستانهای بردسکن و سرخس با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *