شاداب سازی ۱۰۰هزار کلاس درس در مناطق کمتر برخوردار

  • ۱۰ ماه قبل
  • 0

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ۱۰۰هزار کلاس درس در مناطق کمتر برخوردار کشور بهسازی و شاداب سازی می‌شود.

حمیدرضا خان‌محمدی روز جمعه ‌در آیین آغاز به کار نهضت بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار (طرح ملی شهید عجمیان) در مشهد افزود :در قالب این طرح جوانان شرکت کننده کار جهادی می نمایند و در این قالب مدارس را شاداب و بهسازی می‌کنند.

وی مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح را از مهمترین اهداف آن دانست و تاکید کرد: مهمترین اتفاق در این طرح تغییر نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس ترین محل تعلیم و تربیت یعنی مدرسه است.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در فرصت خوب تابستان منتظر منابع نمی‌مانیم و مانند جنگ تحمیلی و جنگ با داعش که با دست خالی جهاد کردیم اکنون نیز با دست خالی شروع می‌کنیم و امیدواریم در پایان تابستان ۱۰ هزار مدرسه در این قالب آماده شود.

خان‌محمدی افزود: در هدف‌گذاری امسال این طرح بهسازی ۲۰ هزار مدرسه در نظر گرفته شده است که تا پایان تابستان کار ۱۰ هزار مدرسه‌ انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان نیز در گروه‌های جهادی این طرح حضور دارند و آموزش از خود گذشتگی را با اقتدا به شهید عجمیان در این طرح می آموزند.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ۱۱ هزار گروه جهادی در سراسر کشور در طرح شهید عجمیان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این آیین با تاکید بر این که ۱۱ هزار گروه جهادی در سراسر کشور در این عرصه وارد می شوند گفت: فقط حرکت جهادی می‌تواند مشکلات را در کمترین زمان از سر راه بردارد.

سید امیر شوشتری افزود :بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار بسیار مهم است که با یک حرکت جهادی و با همکاری نهادهای مختلف در حال انجام است و فقط با کار گروهی و همکاری همه بخش ها می شود به جامعه دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار خدمت کرد.

وی اضافه کرد: طرح شهید عجمیان با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی، بهسازی، شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار را در دستور کار دارد.

منبع:قدس آنلاین

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *