آغاز زندگی دو جوان تانزانیایی در حرم مطهر رضوی

  • ۲ سال قبل
  • 0

دو جوان تانزانیایی ارادتمند به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، زندگی مشترکشان را در حرم مطهر رضوی آغاز کردند.

به گزارش آستان نیوز، طی مراسمی که به همت معاونت امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد، یک زوج از کشور تانزانیا زندگی مشترک خود را در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی آغاز کردند.
محمد تقی هدی، داماد تانزانیایی در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن بیان احساسات خود از حضور در بارگاه منور رضوی گفت: از اینکه یک بار دیگر توفیق شد در این فضای روحانی قرار بگیریم بسیار احساس خوبی دارم.
وی همچنین به انگیزه آغاز زندگی مشترکش در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و افزود: معتقدم ازدواج امری مقدس است و اگر در مکانی مقدس اتفاق بیفتد، اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهد خورد. محمد تقی تصریح کرد: خواسته من از امام رضا(ع) این است که تا آخرین لحظه در کنار همسرم زندگی کنم و عنایات حضرت همواره شامل حال ما باشد.
وی گفت: ۱۵ سال قبل هم به حرم امام رضا(ع) مشرف شده بودم، اما با مشاهده توسعه بسیار زیاد این مکان و زیبایی‌های حرم شگفت زده شدم. امیدوارم سال های آینده نیز توفیق زیارت حضرت رضا(ع) نصیبم بشود.
زینب صبور، نو عروس تانزانیایی نیز در این گفت وگو تصریح کرد: ۵ سال قبل برای زیارت به حرم امام رضا(ع) مشرف شدم، و از آنجایی که شنیده بودم امام رضا(ع) حاجات زائران خود را برآورده می‌کنند، از ایشان خواستم ازدواج موفقی داشته باشم و آرزو کردم جشن ازدواجم در حرم مطهر برگزار شود، امروز به آرزویم رسیدم و از این بابت خدا را شاکرم.
وی ادامه داد: از امام رضا(ع) درخواست کردم همه جوانان خوشبخت شوند و زندگی خوبی داشته باشند، همچنین دعا کردم دوباره توفیق زیارت این امام همام نصیب و روزی‌ام شود. شایان ذکر است، خطبه عقد این زوج توسط حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم راشد یزدی قرائت شد.

منبع: آستان نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *