بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تامین مالی دستاورد اولین کمپ تامین مالی مشهد

  • ۲ سال قبل
  • 0

بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تامین مالی
دستاورد اولین کمپ تامین مالی مشهد

اولین کمپ تامین مالی مشهد ۹ و ۱۰ شهریورماه با حمایت شرکت کسب و کار رضوی و سایر فعالان اکوسیستم نوآوری مشهد برگزار شد؛ این رویداد بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تامین مالی و سرمایه‌گذاری را برای ۸ طرح نوآور و دانش‌بنیان به دنبال داشته است.
از حدود یک ماه پیش اولین کمپ تامین مالی مشهد با حمایت ویژه سکوی تامین مالی جمعی رضوی همراهی فرابورس ایران، شرکت کسب و کاررضوی، مرکز خدمات سرمایه گذاری استانداری خراسان، پارک علم و فناوری و جمعی دیگر از نهادهای استان، فراخوان شد.
در نتیجه این فراخوان حدود ۴۰ طرح به دبیرخانه این رویداد ارسال شده و از میان آنها ۱۰ طرح که واجد حداقل شرایط بوده اند به جلسه داوری دعوت شدند.
داوری در روز چهارشنبه ۹ شهریور در محل کارخانه نوآوری شهرداری برگزار شد. در جلسه داوری نماینده مرکز خدمات سرمایه گذاری استانداری، مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی، مدیرعامل شرکت کارن کراد، مدیر اجرایی شرکت گرین وب، نماینده انجمن شرکتهای دانش بنیان، نماینده سرمایه گذاران خارجی و اعضای تیم هایی که برای داوری دعوت شده بودند، حضور داشتند.
در نتیجه ارزیابی و داوری ها ۴ تیم به مرحله نهایی راه یافتند و در همایش پایانی فرصت ارائه برای عموم حاضران را پیدا کردند.
تامین بیش از ۱۵ میلیارد تومان سرمایه برای ۸ کسب و کار
همایش پایانی این رویداد، نیز در روز ۱۰ شهریورماه و با محوریت معرفی و بررسی ابعاد تامین مالی جمعی برای کسب و کارهای دانش بنیان و نوآور برگزار شد. در این مراسم زند وکیلی مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت کار، علیقلیپور مدیر نهادهای مالی فرابورس ایران، عمیدی، مدیر عامل کارن کراد، سالاری مدیر سرمایه گذاری هلدینگ شناسا، افشار مدیر عامل سرمایه گذاری جوانه، وثوقی هم بنیانگذار اکزیت کست، رستگار مدیرعامل سرمایه گذاری بانک مسکن، مکارم مدیر عامل شتابدهنده فردوسی و جمعی از فعالان استارتاپی استان حضور داشتند.
در پایان این رویداد با رای حضار و نظر داوران دو طرح برای انتشار در سکوی تامین مالی جمعی رضوی و سکوی تامین مالی جمعی کارن کراد انتخاب شدند همچنین با نظر سرمایه گذاران خارجی نیز به ۴ طرح هر کدام ۵۰ هزار دلار سرمایه خارجی تخصیص پیدا کرد.
منفرد مدیر عامل کسب و کار رضوی با بیان این‌که برای هر کدام از دوطرح‌ برگزیده، ۳ میلیارد تومان تامین مالی جمعی انجام خواهد شد، گفت: خدمات شرکت کسب و کار رضوی به اینجا ختم نمی‌شود و بدین منظور برای ۲ شرکت دیگر که در روز پایانی ارائه داشتند، نیز قرار است طی یک دوره مشاوره و توانمند سازی ۳ ماهه، امکان قرار گیری روی سکوی تامین مالی جمعی رضوی فراهم شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *