• صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • ریل گذاری در مسیر توسعه فعالیت های اقتصادی کلان رویکرد سازمان همیاری است

ریل گذاری در مسیر توسعه فعالیت های اقتصادی کلان رویکرد سازمان همیاری است

  • ۲ سال قبل
  • 0

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: رویکرد این سازمان برای امسال و سالهای آتی ریل گذاری در مسیر توسعه فعالیت های اقتصادی کلان در حوزه استانی و ملی است.

محمدرضا تازیکی در مراسم تجلیل از کارکنان عضو خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی که با حضور مسئولان استانی این حوزه همراه بود خطاب به این خانواده ها بیان کرد: ما نمی توانیم قدردان باشیم اما وظیفه خود می دانیم در این مراسم کوچک از زحمات ارزشمند شما تشکر و قدردانی نماییم.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: شهدا و جانبازان و ایثارگران هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و یکی از وظایف و تکالیف ما این است که دائما به یاد یکدیگر بیاوریم که مدیون و مرهون جهاد، ایثار و از خودگذشتگی افرادی هستیم که از همه وجود سرمایه گذاشتند و اگر امروز انقلاب اسلامی فراگیر شد و با ثبات، مقتدر و تاثیرگذار در عرصه های مختلف خوش می درخشد بدون شک آثار خون های پاک و مجاهدت های خالصانه اما گمنام ایثارگران و شهدا است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در ادامه به معرفی سازمان و فعالیت های آن پرداخت و افزود: ما باید یک سازمان مقتدر، فعال، پویا توانمند و با یک روحیه جهادی باشیم تا بتوانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم و تا زمانی سازمان منفعل باشد نمی تواند در عرصه اقتصادی موفق عمل نماید و برای کشور مفید واقع شود.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از ابتدای سال جاری، روش های جدیدی را برای مداخله در حوزه اقتصاد و کمک به شهرداری های کل استان شروع کرده است؛ گفت: رویکرد ما برای امسال و سالهای آتی ریل گذاری در توسعه فعالیت های اقتصادی کلان در حوزه استانی و ملی است.

تازیکی افزود: یکی از مهمترین فعالیت های ما سرمایه گذاری خارج از چارچوب و قواره شهرداری ها و بدون وابستگی به شهرداری های استان به دلیل عدم رقابت با بخش خصوصی است.

وی با اشاره به آغاز پروژه عمرانی در کیش توسط این سازمان؛ گفت: مدیریت بازارچه مرزی دغارون به مدت ده سال بعد و مدیریت کلیدر افغاستان در اختیار سازمان همیاری ها قرار گرفته؛ همچنین در بخش موسسه گوشت سه طرح بسیار بزرگ در حوزه تامین و زنجیره و راه اندازی کارخانه ژلاتبن آریا در حال اجرا است و در این خصوص تفاهم نامه با طرف های خارجی و داخلی منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی یکی دیگر از پروژه های این سازمان را توسعه صنعت گردشگری استان از جمله توسعه گردشگری زیارت و سلامت و توسعه چالیدره عنوان کرد و افزود: ۵۰ درصد سهام چالیدره مربوط به سازمان همیاری شهرداری ها است و در هفته پیش رو تفاهم نامه توسعه چالیدره با رقمی بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان با همکاری سرمایه گذاران خارجی و داخلی، شهرداری و سازمان همیاری ها کلیدخواهد خورد.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصاد برون مرزی را در دستور کار خود قرار داده ایم؛ گفت: در این راستا دفتر هرات و دفتر کیش راه اندازی شده است و هفته آینده دفتر لاهور پاکستان راه اندازی خواهد شد.
تازیکی با تاکید بر این مسئله که این سازمان باید نقش مهم و کلیدی در استان ایفا کند؛ در ادامه بیان کرد: شهدا و ایثارگران کسانی بودند که برای دفاع از کشور جان خود را برکف دست گذاشتند و یا شهید و یا یکی از اعضای بدن خود را از دست دادند و یا مدتی در اسارت دشمن با سخت ترین شکنجه ها بودند.
وی در پایان خطاب به کارکنانی که جزو خانواده شهدا و ایثارگر هستند؛ گفت: شما به عنوان پایه های اصلی این سازمان هستید، بازوان اقتصادی و همراهان بسیار خوبی برای ما و سازمان باشید، امروز سازمان هدف های بلندی در سردارد و از شما می توان به عنوان تک مدیران پروژه های مختلف این سازمان یاد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *