• صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ نتیجه اراده همه مسئولان برای خدمت به مردم بود

بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ نتیجه اراده همه مسئولان برای خدمت به مردم بود

  • ۲ سال قبل
  • 0

تولیت آستان قدس رضوی بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ رو نتیجه اراده تمام مسئولان برای خدمت به مردم دانست.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در آیین بازگشایی و ساماندهی پادگان لشکر ۷۷ ارتش، با بیان اینکه ملت شریف و مقاوم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمت‌ها هستند، عنوان کرد: همه مردم عزیز، انقلابی، صبور و بافرهنگ ایران اسلامی شایسته بهترین خدمت‌ها بوده و مردم مشهد در کنار تمام فضیلت‌های مردم غیور ایران از توفیق هم‌جواری حضرت رضا(ع) نیز برخوردار هستند و این امر ایجاب می‌کند مسئولان هر نوع خدمتی می‌توانند به این مردم عزیز ارائه دهند.
وی اراده مسئولان در خدمت به مردم را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست و عنوان کرد: وقتی اراده خدمت به مردم وجود داشته باشد به دنبال آن همدلی و همراهی نیز به وجود می‌آید و کارها به‌سرعت انجام می‌شود، مهم این است که اراده خدمت به مردم در همه مسئولین و نهادها وجود داشته باشد.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: هنگامی که اراده برای رفع مشکلات مردم و خدمت‌گزاری به آن‌ها باشد، آنگاه باید نگاه‌های بخشی را کنار گذاشت و منفعت عموم را در نظر گرفت، هنگامی‌که این‌گونه باشد بسیاری از کارها خودبه‌خود انجام می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه آستان قدس رضوی با تمام امکانات آماده خدمت به مردم است، اظهار کرد: رویکرد آستان قدس خدمت به تمام مردم عزیز ایران به ویژه مردم شریف خراسان و مشهد است و آنچه امکانات داریم برای رفع مشکلات مردم و عمران و آبادانی کشور و شهر مقدس مشهد با لحاظ ملاحظات وقف به کارخواهیم بست.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در ادامه به ملاحظات و محدودیت‌های وقف و لزوم اجرای نیات واقفان اشاره و عنوان کرد: زمین‌هایی که در اختیار آستان قدس است با املاک سایر نهادها بسیار متفاوت بوده، اراضی آستان قدس موقوفه و به‌صورت امانت در اختیار این آستان مقدس است و نمی‌توان آن‌ها را به‌دلخواه و بدون توجه به نیت واقف مورداستفاده قرار داد؛ اگر زمینی هم در بخشی واگذار می‌شود باید مابه ازای آن جبران شود و اگر این‌گونه نبود شرعاً مسئول هستیم و در آخرت باید پاسخگو باشیم.
وی ابراز کرد: ما معتقدیم می‌توان هم آسایش و خدمت به مردم را فراهم کرد و هم به نیات واقفان عمل کرد و تلاش آستان قدس نیز تحقق این دو مهم در کنار یکدیگر است؛ اما از دستگاه‌های مختلف نیز انتظار داریم شرایط آستان قدس را در نظر بگیرند، ما باید پاسخگوی مردم در این دنیا و پاسخگوی واقفان در آن دنیا باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی ابراز کرد: اموال آستان قدس امانت هستند و واقفی که آن‌ها را وقف کرده شرط و شروط برای آن گذاشته و ما شرعاً نمی‎توانیم نیت واقفان را در نظر نگیریم و موظف به صیانت از موقوفات هستیم، اما در کنار آن به آسایش و رفع مشکلات مردم نیز توجه داریم.

منبع :آستان نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *