بازار محصولات دانش بنیان هلدینگ راه نو در سه قاره جهان

  • ۲ سال قبل
  • 0

مدیر هلدینگ راه نو با بیان این که بازار محصولات دانش بنیان را در سه قاره جهان پیدا کرده‌ایم، بیان کرد : محصولات دانش بنیان راه نو به کشورهای برزیل، روسیه، سوریه، پاکستان و عراق به فروش می رسد.

مهندس مجتبی تنها مدیرعامل گروه هلدینگ راه نو اظهارکرد: متاسفانه در کشور یک پالایشگاه گیاهان دارویی نداریم، اما در کشور ترکیه حداقل شش پالایشگاه گیاهان دارویی وجود دارد.

وی افزود: ما مطالعات و پژوهش بر روی گیاه دارویی نعنا را آغاز کرده ایم، گیاه دارویی نعناع تقریباً در تمام مناطق خراسان رضوی قابلیت کاشت دارد و همچنین کسی در این زمینه ورود پیدا نکرده است.

تنها سپس به عملکرد گروه هلدینگ راه نو پرداخت و خاطرنشان کرد: در پنج حوزه انرژی های تجدید پذیر، فناوری منابع معدنی، بازرگانی و بازارهای جهانی ، گیاهان دارویی و حمایت از ایده های نو فعالیت می کنیم.

وی یادآور شد: ۲۲ شرکت در گروه فعال که تعداد  ۳۰۰ نفر از جامعه نخبگانی استان با میانگین سنی ۳۳ سال با ما همکاری می کنند پنج شرکت دانش بنیان بوده که تاکنون ۳۲ طرح دانش بنیان ارائه کرده‌ایم.

مدیر هلدینگ راه نو در زمینه حوزه مسئولیت های اجتماعی اظهارداشت: ماهانه با آزادی یک تا سه نفر زندانی، حمایت در طرح محسنین و تحت پوشش گرفتن ۱۰ فرزند یتیم، ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار وهمچنین حمایت از تیم فوتبال شهرستان خواف بخشی از فعالیت های اجتماعی ماست .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *