برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا(ع)

  • ۲ سال قبل
  • 0

حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد؛ معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم ویژه روز زیارتی مخصوص حضرت امام رضا(ع) در روزهای چهار‌شنبه و پنج‎شنبه ۲۲ و ۲۳ ذی‌القعده در صحن‌ پیامبر اعظم(ص) و رواق امام خمینی(ره) برپا می‌شود.
وی ادامه داد: مراسم شب ۲۳ ذی القعده، ساعت ۱۸ در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت. در این مراسم حجج الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان و سیدمهدی حائری‌زاده به سخنرانی و علی مالکی‌نژاد به قرائت زیارت جامعه کبیره می‌پردازند.
حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد افزود: مراسم ظهر روز ۲۳ ذی القعده نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی و قرائت زیارت جامعه کبیره و مداحی حجت الاسلام و المسلمین مرتضی حمیدی همراه خواهد بود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: مراسم غروب ۲۳ ذی القعده ساعت ۱۸ با مداحی حاج سعید حدادیان در صحن پیامبر اعظم(ص) و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حامد کاشانی برگزار می‌شود و بعد از نماز مغرب و عشاء حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان علاوه بر سخنرانی قرائت دعای کمیل را زمزمه خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: در دیگر صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی نیز به مناسب روز زیارتی امام رضا(ع) برنامه سخنرانی و روضه‌خوانی دایر است.

منبع :

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه