بهره برداری از پارکینگ طبقاتی پرستار تا خرداد ۱۴۰۰

  • ۳ سال قبل
  • 0

شهردار مشهد گفت: پارکینگ طبقاتی پرستار واقع در پرستار سه با گنجایش ۲۵۰ خوردو در حال ساخت است؛ گفتنی است که ظرفیت ۲۵۰ خوردو برای آن منطقه که نهایتا می شود در هر خیابان ۲۰ تا ۳۰ خودرو پارک کرد، رقم قابل توجهی به حساب می آید، امید دارم تا پایان خرداد سال جاری این پروژه را به بهره برداری برسانیم.
محمدرضا کلائی درخصوص پارکینگ طبقاتی پرستار می نویسد؛

یک ضعف بزرگ ما در شهرداری مشهد موضوع ساخت پارکینگ های طبقاتی بوده، هرچند هدف گذاری و تلاش اصلی ما دعوت مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک است اما فرآیند این فرهنگ سازی زمان بر است و در کوتاه مدت میسر نیست ولی در تلاش هستیم تا این هدف گذاری را به صورت موازی با پروژه های عمرانی دنبال کنیم.

موضوع موتورهای برقی، دوچرخه های هوشمند، اتوبوس های برقی و البته اقدامات ما در احداث مترو بر تلاش های ما صحه می گذارد که به زودی درباره این موضوع با شما صحبت خواهم کرد.

امروز در نظر دارم درباره یک مطالبه قدیمی شهروندان صحبت کنم؛ اگر احیانا نیازمند پزشک شده باشید و گذرتان به منطقه احمدآباد و خیابان پرستار افتاده باشد و با خودروی شخصی به این محل رفته باشید، به دلیل تمرکز مطب پزشکان قطعا زمان زیادی را صرف پیدا کردن جای پارک ماشین کرده اید.

عملیات عمرانی پارکینگ طبقاتی پرستار از سه سال گذشته آغاز شده بود اما متاسفانه روند کندی داشت؛ از شهریور ماه سال گذشته و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر پروژه اولویت اجرایی پیدا کرد؛ پروژه ای که می تواند به رغم مشکلات ترافیکی در محدوده خیابان های پرستار، محتشمی و عارف کمک قابل توجهی کند.

پارکینگ طبقاتی پرستار واقع در پرستار سه با گنجایش ۲۵۰ خودرو در حال ساخت است؛ گفتنی است که ظرفیت ۲۵۰ خودرو برای آن منطقه که نهایتا می‌شود در هر خیابان ۲۰ تا ۳۰ خودرو پارک کرد، رقم قابل‌توجهی به‌حساب می‌آید امید دارم تا پایان خرداد سال جاری این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم. در حال حاضر ما در حال بررسی چند پیشنهاد با کمک پلیس راهور هستیم تا به شورای همتا ارائه کنیم و برای بلندمدت مساله ترافیک این منطقه را حل کنیم.

در اینجا از آقای کاظمی و سایر همکاران در معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک قدردانی می‌کنم و به آقای باوندی شهردار منطقه یک و همکارانشان بابت تلاش برای تسریع این پروژه خدا قوت می‌گویم.

از همکاری و تعامل بزرگواران پلیس راهور، شورای همتا و اعضای شورای شهر بی‌نهایت ممنون هستیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *