اجرای پروژه‌های شهری مشهد با تهاتر و مشارکت بخش خصوصی

  • ۵ سال قبل
  • 0

معاون مالی شهردار و سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد از اجرای پروژه‌های شهری مشهد با تهاتر و مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

رضا خواجه نائینی بیان کرد: مشارکت بخش خصوصی در احداث پروژه‌های شهری، کاهش پرداخت‌های نقدی، اشتغال‌زایی، تسریع در اجرای پروژه‌ها و کسب رضایتمندی عمومی را بدنبال دارد.

وی افزود: هزینه‌های اجرایی پروژه‌ها، حداقل ۲۰ درصد پرداخت نقدی و ۸۰ درصد غیرنقدی از طریق واگذاری ملک با احتساب تخفیف ۵ درصد و اعطای پروانه ساختمانی با تخفیف ۱۸ درصد اختصاص می‌یابد.

معاون مالی شهردار و سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد تصریح کرد: احداث دو فاز خیابان کوشش تا خلج و خیابان کوشش تا کمربندی با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در مدت زمان حداکثر ۲۴ ماه انجام می‌شود.

خواجه نائینی تصریح کرد: پروژه مذکور توسط کمیته نظارتی بررسی و با همکاری معاونت اقتصادی، شهرداری منطقه ۷ و شرح خدمت معاونت فنی و عمران آغاز شد.

وی عنوان کرد: با اجرای این پروژه انتهای خیابان کوشش به کمربندی متصل شده و کاهش بار ترافیکی منطقه را که بسیار حائز اهمیت است و سهولت در امر دسترسی شهروندان به منطقه سیدی و مجموعه تفریحی گردشگری هفت حوض را به دنبال خواهد داشت.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *