• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • شهردار مشهد از پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان و رودپارک بازدید کرد / نصب ۱۶۱ قطعه سگمنت پل غیر هسطح آزادگان

شهردار مشهد از پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان و رودپارک بازدید کرد / نصب ۱۶۱ قطعه سگمنت پل غیر هسطح آزادگان

  • ۳ سال قبل
  • 0

محمد رضا کلائی شهردار به همراه خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک صبح امروز با حضور در پروژه رودپارک از روند اجرایی این پروژه بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در این پروژه قرار گرفتند.
کلائی در این بازدید بر افزایش تعداد ماشین آلات و تجهیزات عمرانی در راستای سرعت بخشیدن به کار و برنامه ریزی برای افزایش تعداد پارکینگ در پروژه رودپارک تاکید کرد.
همچنین در ادامه شهردار مشهد با حضور در پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان از روند اجرایی این پروژه نیز بازدید و در نشستی با پیمانکار اجرای این پروژه خواستار تسریع در اجرای پروژه همراه با رعایت استاندارهای لازم شد.
نصب مرتفع ترین دکل فشار قوی برق در پروژه چهارسطحی آزادگان
خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در حاشیه این بازدید گفت: در حال حاضر عملیات تولید و نصب قطعات سگمنت یکی از پل های روگذر تقاطع چهارسطحی آزادگان از بزرگراه امام علی(ع) به سمت نمایشگاه درحال انجام است.
وی افزود: عرشه پل به ۲۴۰ قطعه سگمنت نیاز دارد که از این تعداد تاکنون ۲۲۳ قطعه سگمنت تولید و تنها ۱۷ سگمنت باقی مانده است که این تعداد نیز در کارگاه واقع در حاشیه میدان نمایشگاه در حال ساخت است.
کاظمی تصریح کرد: از مجموع ۲۴۰ قطعه سگمنت عرشه پل تاکنون ۱۶۱ قطعه سگمنت نصب شده و روند نصب باقی قطعات نیز در حال انجام است.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از معارض های موجود در مسیر اجرای پروژه، تیرهای فشار قوی برق است که برای رفع آن تیرهای بزرگتری به طول حدود ۳۶ متر و ۵۰ متر سفارش داده شده است.
وی گفت: دکل ۵۰ متری که برای بالابردن سیم های برق فشار قوی وامکان اجرای عرشه پل در تقاطع چهارسطحی آزادگان نصب خواهد شد مرتفع ترین دکل فشار قوی نصب شده در کشور خواهد بود.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *