ضرورت تکمیل هرچه سریع تر تصفیه خانه چرم شهر

  • ۴ سال قبل
  • 0

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل هرچه سریع تر تصفیه خانه چرم شهر گفت: تکمیل عملیات اجرایی تصفیه خانه چرم شهر کمک شایانی به احیای رودخانه کشف رود می کند.
مهدی یعقوبی در بازدید از محدوده احیا شده کشف رود و شهرک صنعتی چرمشهر با بیان این مطلب گفت: هدف اصلی از این بازدید بررسی تسریع در عملیات اجرایی ساماندهی و احیای کشف رود و تکمیل تصفیه خانه صنعتی چرمشهر بود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای تهیه چرم و ساخت مصنوعات چرمی از مواد شیمیایی مختلفی استفاده می‌شود که در بسیاری از موارد برای محیط زیست خطر آفرین هستند، باید با انجام اقدامات لازم، تکمیل تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر تسریع شود.
یعقوبی ضمن اشاره به اینکه طی هفته گذشته و آغاز رسمی عملیات احیای کشف رود تا کنون، ۷ هکتار از اراضی بستر و حاشیه کشف رود تسطیح و آماده سازی شده است، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارندگی‌های اخیر سرعت عملیات اجرایی با کندی مواجه شده است و با بهتر شدن وضعیت جوی روند عملیات اجرایی با سرعت انجام می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: با توجه به اینکه احیای رودخانه کشف رود در قالب مدیریت واحد است، اگر شرایط جوی مناسب باشد و دستگاه‌های متولی همکاری لازم را داشته باشند تا پایان سال ۱۳۰ هکتار از اراضی کشف رود ساماندهی و درختکاری می‌شود.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *