• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در برج سلمان با همکاری شهرداری مشهد

افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در برج سلمان با همکاری شهرداری مشهد

  • ۵ سال قبل
  • 0

حمایت از صنعت خرده فروشی حمایت از تولیدکنندگان است، رویکرد شهرداری مشهد هم در این دوره همیاری و همکاری متقابل با بخش خصوصی بوده است، امری که رونق اقتصادی شهر و تقویت پروژه‌های مشارکتی را به دنبال دارد.

معاون مالی شهردار و سرپرست سازمان اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد گفت: طی قراردادی فی ما بین شهرداری مشهد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مجموعه‌ای از مالکان واحدهای تجاری، یکی از شعب این فروشگاه، در سهم‌الشرکه شهرداری مشهد در برج سلمان افتتاح خواهد شد.

رضا خواجه‌نائینی در این خصوص عنوان کرد: با توجه به اینکه حمایت از صنعت خرده فروشی حمایت از تولیدکنندگان است، رویکرد شهرداری مشهد هم در این دوره همیاری و همکاری متقابل با بخش خصوصی بوده است، امری که رونق اقتصادی شهر و تقویت پروژه‌های مشارکتی را به دنبال دارد.

وی در ادامه افزود: از این رو در همیاری و همکاری که شهرداری با بخش خصوصی داشته است، واحدهای تجاری هایپرمارکت موجود در برج سلمان که در سهم‌الشرکه شهرداری مشهد قرار داشت با برخی واحدهای متعلق به سایر مالکان تجمیع شد و پس از برگزاری مزایده و طی قراردادی به راه‌اندازی یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اختصاص یافت.

معاون مالی شهردار و سرپرست سازمان اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد با تاکید بر همکاری همه جانبه شهرداری در بازسازی برج سلمان تصریح کرد: با توجه به حادثه آتش‌سوزی که در برج سلمان رخ داد، شهرداری در کنار پروژه بازسازی که تاکنون ۹۵ درصد آن انجام شده با درخواست‌های مکرر کسبه و شهروندان محله، اقدامات و همکاری لازم در راستای جذب و افزایش رونق کسبی برج انجام داده است.

گفتنی است فروشگاه زنجیره‌ای رفاه که با همکاری شهرداری مشهد در برج سلمان راه‌اندازی شده است، امروز ۳۱ فروردین ماه ساعت ۲۰ افتتاح می‌گردد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *