اتصال ۲۲ ایستگاه آتش‌نشانی مشهد به شبکه فیبرنوری

  • ۵ سال قبل
  • 0

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از اتصال نیمی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی به شبکه اینترانت فیبرنوری شهرداری مشهد خبر داد.

محمدجواد رجائیان ضمن اشاره به طرح توسعه شبکه اینترانت فیبرنوری شهرداری مشهد گفت: در راستای تسهیل ارتباطات سازمانی و صرفه جویی اقتصادی، طرح توسعه شبکه اینترانت فیبر نوری پیگیری و تاکنون بخش عمده‌ای از ساختمان‌ها و مناطق شهرداری مشهد به این شبکه متصل شده‌اند اما با توجه به جابه‌جایی‌های مرسوم و پیش‌بینی‌نشده، همچنین تعدد سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ابرسازمان شهرداری مشهد،کماکان این طرح در حال اجرا و گسترش است.

وی همچنین در خصوص توسعه طرح شبکه فیبرنوری برای سایر سازمان‌های خدمات‌رسان مجموعه شهرداری اظهار داشت: تاکنون تعداد ۲۲ ایستگاه آتش‌نشانی به شبکه فیبرنوری شهرداری مشهد متصل شده‌اند. پیش از این ۱۶ ایستگاه به همراه ساختمان ستاد، ساختمان مرکز آموزش و فرماندهی به شبکه فیبر نوری شهرداری متصل شده بودند و سه ایستگاه آتش‌نشانی نیز در طی سال جاری به این شبکه متصل شده‌اند.

گفتنی است انتقال حجم وسیع اطلاعات به صورت متن، صوت و تصویر با سرعت بالا، پهنای باند وسیع، هزینه‌های اقتصادی پایین و به‌صرفه و ایمنی با درصد بالا از مزایای استفاده از فیبرنوری در شهرداری مشهد می‌باشد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *