مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد منصوب شد

  • ۵ سال قبل
  • 0

روز گذشته و طی حکمی از سوی شهردار مشهد، امیر اقتناعی به‌عنوان مشاور شهردار و مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری منصوب شد.
محمدرضا کلائی در حکم خود خطاب به مدیرکل جدید روابط‌عمومی شهرداری مشهد، شنیدن صدای مردم، نظم‌دهی به تعاملات درون و برون‌سازمانی و تقویت عنصر شنیدن در مدیریت‌شهری را ازجمله وظایف حوزه روابط‌عمومی مدیریت‌شهری دانسته است. در بخشی از حکم شهردار مشهد آمده است: شنیدن صدای مردم و فراهم آوردن زمینه‌های پاسخ‌گویی به آن‌ها از سوی شهرداری در کنار بهبود نام شهر مشهد، نظم‌دهی به گفت‌وگوها و تعاملات درون و برون‌سازمانی و تقویت عنصر شنیدن در مدیریت‌شهری در مقابل متخصصان و دلسوزان از مهم‌ترین مواردی است که در کنار انجام وظایف سازمانی معین‌شده از جناب‌عالی انتظار دارم. پیش از این و از تاریخ بیستم اردیبهشت‌ماه۹۸، مجید خرمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست مدیریت روابط‌عمومی شهرداری مشهد منصوب شده بود. خرمی پس از انتصاب مدیرکل جدید روابط‌عمومی شهرداری مشهد، با تبریک به اقتناعی در پیامی گفت: با توجه به حجم بالای کارها و بار سنگین مسئولیت، بنده چندبار از شهردار تقاضا کردم که از مسئولیت یکی از ۲حوزه شهرآرا یا اداره‌کل روابط‌عمومی شهرداری معاف شوم که ایشان پس از انجام بررسی‌های لازم، تصمیم به تغییر در حوزه اداره‌کل روابط‌عمومی گرفت.
وی افزود: در همین خصوص، خوشبختانه برادر گران‌قدرم جناب آقای امیر اقتناعی که سابقه ۲دهه دوستی و همکاری با هم داریم، از سوی شهردار به‌عنوان مشاور شهردار و مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد برگزیده شده‌اند.

انتصاب اعضای کمیسیون سامان‌دهی اراضی بزرگ‌مقیاس
طی احکام جداگانه‌ای از سوی شهردار مشهد، رئیس، نایب‌رئیس و عضو کمیسیون راهبردی سامان‌دهی اراضی بزرگ‌مقیاس شهرداری مشهد منصوب شدند. به گزارش شهرآرا، محمدرضا کلائی طی احکام جداگانه‌ای رضا خواجه‌نائینی، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد را به‌عنوان رئیس کمیسیون راهبردی سامان‌دهی اراضی بزرگ‌مقیاس و مهدی جلیلی مهربانی، مدیر پروژه سامان‌دهی اراضی بزرگ‌مقیاس شهرداری مشهد را به عنوان نایب‌رئیس این کمیسیون منصوب کرد.همچنین بر اساس حکمی دیگر که به امضای شهردار مشهد رسیده است، حسین جنگی، مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری به‌عنوان عضو کمیسیون راهبردی سامان‌دهی اراضی بزرگ‌مقیاس منصوب شد.
منبع:روزنامه شهرارا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *