کدام بازیگر سریال ستایش ممنوع التصویر شده است؟

  • ۴ سال قبل
  • 0

سیدعلی ضیا در ویژه برنامه آغاز ربیع الاول میزبان مهدی سلوکی، بازیگر سینما و تلویزیون بود که اخیرا با ایفای نقش در سریال «ستایش» در شبکه سه دوباره دیده شد و در ویژه برنامه «فرمول یک» از دوران اجرا و ممنوع الکاری گرفته تا رفت و آمد بین دوبی و ایران و علت چاقی و احتمال ساخته شدن یا نشدن «ستایش ۴» سخن گفت.

سلوکی در ابتدا درباره آغاز کارش با اجرا و اینکه چرا این مسیر را ادامه نداده، توضیح داد: ۱۸ سال پیش مجری «نیمرخ» بودم اما دیدم این کاره نیستم و اجرا را کنار گذاشتم!

وی افزود: مدل آن برنامه مجری بازیگری بود و ما پلاتو را حفظ می‌کردیم و مدلی که مهمانی داشته باشیم یا موضوعی به ما بگویند و اجرایش کنیم نبود. من هم اجرا را کنار نگذاشتم و خودش مرا کنار گذاشت. آخرین مجری «نیمرخ» بودم و دیدند جواب نداد کلا جمع شد!

بازیگر «تب سرد» در پاسخ به این سوال ضیا که چطور بعد از سریال «نرگس» که همه بازیگران آن جوان اول تلویزیون و سینما شدند، شما ممنوع الکار و از کشور خارج شدید، توضیح داد: بعد از آن سریال بود که در تایمی در حالی که علتش را نمی‌دانم، صلاح دانستند من فعالیتی نداشته باشم! آن زمان مدام قرارداد می بستم و به دفاتر می رفتم اما می گفتند شما بروید منزل استراحت کنید!

وی اضافه کرد: این شد که دیگر به دوبی رفتم و چهار پنج سال آنجا بودم. البته در آن مدت هم سعی می کردم به تلوزیون برگردم. یک کار هم صحبت کردیم و قرارداد بستیم و سه چهار بار به ایران آمدم و برگشتم و نشد. گفتم حداقل پول بلیت مرا بدهید! به هر حال دوباره خواست خدا شامل حال من شد و با نقشهای کوچک کوچک کار کردم و به عشقم رسیده ام و دوباره دارم کار می کنم. چون من بازیگری را خیلی دوست دارم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *