آمادگی کامل خدمات شهری برای پذیرایی از زائران در دهه کرامت

  • ۵ سال قبل
  • 0

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طرح اجرایی دهه کرامت در قالب آیین نامه ای تدوین و به تمام حوزه های مرتبط با خدمات شهری جهت اجرا ابلاغ شده است.

مهدی یعقوبی اظهار داشت: از آن جایی که بر اساس تجربیات سال های گذشته در این دهه تعداد زائران در شهر مشهد افزایش پیدا می کند و به منظور ایجاد یک هم سویی و بررسی آسیب های سال گذشته و تقویت نقاط قوت ، طرح اجرایی دهه کرامت در قالب آیین نامه ای تدوین و به تمام حوزه های مرتبط با خدمات شهری جهت اجرا ابلاغ شده است.

وی افزود: در دهه کرامت تمام اذین بندی های موجود سطح شهر بویژه محورهای منتهی به حرم مطهر با طرح ها و المان های نوری جدید  تقویت خواهند شد.

یعقوبی با اشاره به اینکه نقص های مختلف در سطح شهر شناسایی شده و نسبت به برطرف شدن انها اقدامات لازم صورت گرفته است، تصریح کرد: گلکاری های تابستانی نیز که در میادین سطح شهر کاشته شده اند در صورت نیاز تقویت و اضافه خواهند شد و همه آب نماها نیز شستشو و اماده بهره برداری هستند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: بوستان زائر پذیر غدیر نیز به طور کامل آماده سازی شده است تا با تمام ظرفیت در این دهه مورد استفاده زائران قرار بگیرد .

وی با بیان اینکه در دهه کرامت خیابان های اطراف حرم مطهر گلاب پاشی  خواهد شد، ابراز داشت: نیروهای خدماتی و نظافتی و همچنین ماشین الات  در سطح شهر و خصوصا خیابان های اطراف حرم مطهر افزایش خواهند داشت و شیفت مازاد نیز برای این دهه تعریف شده است تا خدمات نظافت و پاکروبی معابر به صورت ۲۴ ساعته در این دهه صورت بگیرد و زائران با کمترین مسئله ای در حوزه نظافتی و بهداشتی در این منطقه مواجه باشند.

منبع: روزنامه قدس

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه