• صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • کرونا طی شبانه روز اخیر ۱۱۲ نفر را در خراسان رضوی راهی بخشهای مراقبت ویژه کرد

کرونا طی شبانه روز اخیر ۱۱۲ نفر را در خراسان رضوی راهی بخشهای مراقبت ویژه کرد

  • ۲ سال قبل
  • 0

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزایش مراجعان سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی، شمار بیماران بدحال بستری در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای این استان طی ۲۴ ساعت اخیر به ۱۱۲ نفر رسید.

دکتر محمد پهلوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد بستریها در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان ها نسبت به ۱۰ روز اخیر حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته است که ۹۳ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در مشهد ۱۹۳ مورد بوده است که در مجموع شمار بستری شدگان را به ۴۲۶ نفر در این کلانشهر افزایش داده است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که طی ۲۴ ساعت اخیر سه فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت شده است ادامه داد: طی ۱۰ روز اخیر  ۳۶ فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش شده است که حدود ۸۰ درصد آنها در بیمارستان ها و مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده اند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

تاکنون ۶۴ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۲۸۸ دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۵۷۹ دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۷۵ دُز سوم واکسن کرونا در کشور تزریق شده است و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۱ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۹۴۲ دُز رسیده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *