آتش‌سوزی در هتل قصر مشهد

  • ۵ سال قبل
  • 0

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، از وقوع یک حادثه آتش‌سوزی در خیابان امام رضا(ع) مشهد خبرداد و گفت: با یک کار تیمی خوب از سوی آتش‌نشانان، جلوی یک فاجعه گرفته شد.

امیر عزیزی، با اعلام این خبر اظهار داشت: طی تماس یک گزارش مبنی بر آتش‌سوزی در هتل قصر واقع در خیابان امام رضا (ع) مشهد با آتش‌نشانی همکاران ما فوری به‌ محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۶:۱۴ گزارش شد و در ساعت ۱۶:۱۶ دقیقه با گذشت تنها چند دقیقه از زمان اعلام حادثه در محل همکاران ما حاضر شدند و توانستند با یک کار تیمی خوب ۳۰ نفره و ۴ دستگاه نردبان و پلت‌فرم جلوی یک فاجعه را بگیرند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: با کمک آتش‌نشانان تمامی مسافران و زائران ایرانی و خارجی هتل از محل خارج شدند و با کمک نیروهای امدادی حاضر در محل کار درمان سرپایی و ریکاوری ۴ نفر از مصدومانی که دود گرفته شده بودند، انجام شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی در پی نداشت و در ساعت ۱۶:۳۹ دقیقه عملیات امداد و نجات پایان یافت، همکاران ما جهت برآورد خسارات و اقدامات ایمنی در محل حاضر هستند.

منبع: فارس

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه