نمایشگاه گل و گیاه مشهد امروز هم تمدید شد

  • ۵ سال قبل
  • 0

«امشب، قرار بود اختتامیه باشد و محل نمایشگاه آماده‌ فضاسازی برای رویداد بزرگ صنعت ساختمان شود، اما به خاطر استقبال چشمگیرتان و ترافیکی که همین حالا در این حوالی است، با تمدید زمان فردا هم در‌ها برای بازدید به روی شما باز است.» این جملات بخشی از پست اینستاگرامی محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، است که شامگاه دیروز منتشر شد. با این حساب به خاطر استقبال کم‌نظیر مردم امروز ۲۸ خردادماه نمایشگاه گل و گیاه دایر است.
شهردار مشهد در بخشی دیگر از پیام خود نوشت: «نگاه همکاران من در مدیریت شهری به برپایی هجدهمین نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد، صرفا ایجاد «حالِ خوب» برای شما بود. ما معتقدیم پیرایش و بالا بردن کیفیت سیمای شهر یکی از ساده‌ترین عناصر عدالت اجتماعی است.»
نمایشگاه گل و گیاه ۲۳ خردادماه دایر شد و امروز ۲۸ خردادماه به کار خود پایان می‌دهد. گفتنی است که ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ است و حضور در این رویداد برای عموم شهروندان رایگان است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد نیز درباره نمایشگاه گل و گیاه مشهد اظهار کرد: این نمایشگاه نسبت به سال های قبل رشد خوبی داشت و از برگزارکنندگان این رویداد تشکر می کنم و امیدواریم استقبال پرشور مردم خستگی مسئولان برگزاری را رفع کند.
شهریار آل شیخ افزود: نمایشگاه گل و گیاه مشهد می تواند به عنوان مرجع در کشور شناخته شود، در برخی از حوزه های نمایشگاهی بهترین عناوین را در مشهد برگزار می کنیم و این نمایشگاه های مرجع می توانند در سطح ملی و بین المللی تبادلات تجاری را توسعه دهند.
وی تصریح کرد: نمایشگاه هایی در این سطح فضای شاد و مفرحی برای خانواده ها و مردم ایجاد می کنند و کارکرد تجاری کمتری دارند، لذا می توان روزهای تخصصی را از روزهای عمومی حداقل برای یک روز جدا کرد تا بخش تجاری رویداد نیز شکل حرفه ای بگیرد.

منبع: شهرآرا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *